Обекти в Поморие

Каталогът с търговски обекти в Grabo.bg съдържа над 13000 места в цялата страна.
Всички оценки и отзиви са от клиенти, използвали услугите им с ваучери или клубна карта.
69 търговски обекти 2282 оценки от клиенти 2353 ревюта от клиенти
Обекти в Поморие
Цената спрямо качеството не отговаря....
Не бих посетил и препоръчал...
Храната: 3 дни ядем едни и същи неща!!!
Ол инклузив а вино два дена няма
Общо взето-бива 🙂 Но… стегнете се, украинките да научат български, шефката да следи за кодовете от грабо и избягвайте неработещ асансьор, спиране на тока и сърдити клиентки в един ден! Успех!
Хотел Sunny Bay Поморие
Трети ден сме тук никой не е минал да почисти стаята,кърпите са мръсни и скъсани,чершафите са ликьосани,няма комарници климатика трябва да работи денонощно,хладилника тече и непрекъснато се образуват локви с вода, още с влизането мивката протече,техника който дойде беше пиян и изключително невъзпитан. Целият персонал е само украинци с изключение на една-две жени,не разбират когато кажеш или помолиш за нещо. Не бих повторила...
Стаята ни не беше със спалня, както пише в описанието. Домашната закуска е тип ,,баничка със сирене" от известна верига магазини. Паркинга е пред къщите, честно казано не е паркинг. 500 м. до морето са 1км и 500. Лъжливо описание във всички аспекти
Много любезни домакини, приятно място. Намира се в новата част, плажа е на около 10 мин пеша, центърът е далеч. Мястото има нужда от освежаване, леглата са неудобни, скърцат ужасно и са хлътнали на места. Басейнът също има нужда от освежаване. По време на престоя стаите не се почистват.
За съжаление, с пристигането ни бе заявено, че въпреки обявената по оферта закуска - такава няма да има, понеже "готвачката се разболяла"!? Служителката обеща, че ще бъдем компенсирани, но нито обясни как, нито пък нещо в тази насока бе направено! За целия ни престой (6 нощи), нито веднъж не почистиха, не смениха чашафи, не заредиха поне 1 сапун! На вечеря: ръчкат те да се наядеш набързо и да освободиш за другите гости без ваучери! Пълно разочарование! Интересно, как ли ще бъдем компенсирани?!?
Хотел Manz 2 Поморие
Първата стая ,в която ни настаниха беше кофти - недобре изчистена , ужасно миришеща тоалетна (може би от канализацията) ,размазани фекалии по вратата . Добре ,че беше краят на сезона и имаха възможност за разместване . Преместиха ни в друга стая ,където чаршафи бяха с петна . А,бе ,добре си изкарахме ,ама много ядове докато се настаним. Закуската е супер и плажът е много близо .
Buotique Rose Gardens Поморие
Като цяло хотелът е добър- чист, с морска гледка и добра локация.Обслужването обаче( в частност младата руса дама на рецепцията) определено е под всякаква критика Като започнем от това, че бяхме настанени в друг долнопробен хотел за първата нощ, защото не бяха разбрали от коя дата точно е резервацията, през липсата на елементарни тоал.принадлежности, които буквално трябваше да си " изпросим" при все че това е тризвезден хотел, до обвинението, че вече сме имали такива оставени и даже сме ползвали
Хотел Парос Поморие
Не бихме посетители отново. Може би след цялостния ремонт.
Magi 2
При настаняването всичко беше наред, въпреки че на пръв поглед стаята не отговаряше на снимките. Спа-зоната беше добре, басейнът можеше да бъде малко по-топъл. Имахме включена по една процедура на ден. Всички бяха много любезни и отзивчиви. Най-големият проблем бяха комарите!! Бяха наистина много! За съжаление, освободихме стаята една вечер по-рано, на рецепция не бяха изненадани изобщо и се оправдаха с общината. Въпреки че всички бяха много любезни, хотелът не отговаря на 4 звезди.
1
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)