Обекти в Несебър

Каталогът с търговски обекти в Grabo.bg съдържа над 13000 места в цялата страна.
Всички оценки и отзиви са от клиенти, използвали услугите им с ваучери или клубна карта.
72 търговски обекти 5509 оценки от клиенти 5729 ревюта от клиенти
Обекти в Несебър
5звезден комплекс , в който ако поискаш кърпа се заплаща по 2лева, ако поискаш еднократни чехли отново се заплаща по един лев. Дори да е така, то трябва да бъде обявено за да се знае. Доста ниско ниво на обслужване от страна на рецепцията на спа центъра и от шефката му. Най-доброто беше професионалното отношение към клиента и направеният масаж от масажистката Соня. Тя успя да направи посещението ми наистина доволно след прекрасния масаж. Нека се научат от нея как да се държат с клиентите
Нямаше плодове, както беше посочено в офертата, но всичко останало беше прекрасно - питиета, музиката беше ок и не прекалено силна, яхтата е изключително тиха, персоналът беше дружелюбен и отзивчив и хванахме точно залеза.
Ivo 2
Ужас е този Аквапарк с тези часовници където се зареждат с пари,няма нито един хубав атракцион
Бургери, кренвирши, картофи фри - нищо здравословно не можеш да хапнеш. Ама не ти дават да влизаш с безглутенова храна (за дете става вьпрос) . Безобразие. И няма никакъв компромис. За тези пари за целия ден би могли да измислите по-добро меню. Не ви е срам.
Стаите са ужасно малки. Също и тоалетната. Мивката е около педя и половина. Няма сешоари и не предлагат и на рецепцията.
Басейна и градината са хубави. Много приятна и прохладна зеленина.
Има игрална зала във фоаето.
Паркинга се заплаща допълнително.
Храната е сравнително добра. За закуска е малко еднообразна. Но на обед и вечеря има избор. Персонала, който изнася чиниите не е много приятен като изключим една от по-младите жени. Обсъждат гостите постоянно и коментират пред вас за неизядена
Изключително пълно с хора, отидохме сутринта в 10 и имаше голяма опашка. Чака се страшно дълго за пързалките, за най-голяма чакахме 3 часа, след което бяхме супер гладни и се оказа, че на територията на аквапарка се пазарува с депозит, зареден в гривната на входа. Отношението не е на ниво.
Хората закупили билети предварително чакаха на огромна опашка защото е предвидена само 1 каса за тях. И то на слънце без сянка. След 40 мин дойде една госпожа уж да помогне, но само забави нещата още повече. Другите 3 каси бяха празни на моменти дори. Плачевна организация. Не бихме повторили.
Избрахме хотела, заради добрите отзиви, но уви, нищо общо. Бяхме настанени в старата сграда. Условия в стаята бяха плачебни. Нямаше дори къде да си сложиш четката за зъби. Паяжини по тавана. Телевизора беше по-малък от таблет. Храната беше ужасна, сирене от растителни продукти, таратор с вода и няколко парченца краставица, питиетата бяха буквално вода с есенция. За тези пари сме посещавали хотели с многократно по-добро качество и обслужване.
Стаята не беше почистена. Имаше използвани клечки за уши по земята. Чиниите в ресторанта бяха мръсни, явно миялната им машина не почиства добре. Телевизора не работеше. Единствено спа центъра беше на ниво въпреки че и той беше доста малък. Повече от 10 души не могат да го използват. В парната баня има място за четирима души. Освен закуската, храната не беше особено хубава. Леглата в стаята бяха под всякаква критика. Бяха две съединени единични и като легнеш, леглата се хлъзгат и падаш на земята.
Водата не е топла, а е хладка. Има проблем със слушалката на душа.Леглото, тоест двете единични легла, които са събрани и изпълняват ролята на спалня са изключително твърди и неудобни.Седалката на стола беше счупена..... Няма интернет,дори и рутера да е в стаята.Постоянният шум...Очаквах повече
Хотел Далия Несебър
1
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)