Обекти в Батак

Каталогът с търговски обекти в Grabo.bg съдържа над 13000 места в цялата страна.
Всички оценки и отзиви са от клиенти, използвали услугите им с ваучери или клубна карта.
5 търговски обекти 295 оценки от клиенти 312 ревюта от клиенти
Обекти в Батак
Нашите ваучери бяха за двузвездната част на комплекса. Стаята - много мрачна (слабо осветление), с петна по стените и петносани чаршафи, които имаха дори и по някой косъм тук-там, което беше изключително непрянто. Не сме доволни.
Храната в ресторанта беше на добро ниво.
В близост до язовира, но определено има какво да се желае от към паркинг.. Във ваучерите пише, че има паркинг, но всъщност ти казват да спреш, където намериш място, което е просто някъде на пътя.
Не бихме повторили!
Единственото добро нещо беше храната. Басейнът беше със студена вода. Зимата след снеговалеж , достъпът до хотела става труден. В цялата стая имаше само една лампа и ключ за нея. До леглото дори нямаше контакти. Комарника на терасата беше счупен и оствен на самата тераса. Водата нямаше налягане в банята, отделно и достатъчно топла вода нямаше, беше марна. Не се минаваше по стаите за почистване,. Банята беше много малка. Нямаше и гардероб. По отношение на мерките за Covid, нещата бяха на ниво.
Хотелът е построен с много вкус и пари, но за съжаление всичко приключва до тук. Мениджмънта е за оценка 1 от 6. Персоналът си прави каквото си иска. От 4 камериерки една не успя да подсуши спато и да изхвърли преливащото кошче. Мъжката съблекалня все едно си в Титаник. В басейна имаше на дъното черен силикон който ни изцапа краката. Част от персонала гледа лошо, пушат пред гостоте и се държат с пълно безразличие към госта. Надявам се мениджмънта да прочете това и да си вземат поука.
Взех ваучера на баба ми и дядо ми.Разказваха ми че не ста останали очаровани, защото в стаята е нямало достатъчно завивки, матракът също не е бил в добро състояние, включената вечеря е била от две шишчета и гарнитура резани краставица и домат, а основни ястия са били доста скъпи.
Phill 2
Красив, но нефункционален комплекс. Неудобни бани ( датчици за вкл. и изкл. на осветлението в баня?) Спира се парното посреднощ. Храната беше добре спрямо парите. Им паркинг и басейн, коеъо е ок.
Базата добра за две звезди.Служителите не любезни , относно храната има какво да се желае.
Бяхме там семейно за три вечери. Любезен персонал. При пълен хотел, в ресторанта се чака буквално 1 час за салата, за второ - повече. Храна - добри салати, някои неща от вечерята са ОК, закуска - лоша. Стая и тераса - страхотна гледка. Чистичко е, но за 3 дни не ни почистиха нито веднъж стаята.
Много съм съгласен със Станислав. Още повече че за две нощувки получихме една закуска, като кафето и чая се заплащат което ми се случва за първи път. В стаята беше доста студено. Топлата вода е чакахме 40 мин. Иначе персонала е любезен.
Печалбарска работа-храната беше оскъдна,не само тази,включена във ваучера,а и на свободна консумация,персонала беше любезен.Беше чисто и добре поддържано.Топлата вода нямаше-такава трябваше да чакаме с часове,за съжаление дойде само хладка.Не бих повторила в този комплекс!
Минуси: смяна на апартамента със студио, топла (вместо гореща) вода, молба да приключим вечерята до 20:00, за да си тръгне по-рано персонала, така и не засилиха топлото в апартамента. Плюсове: персонала беше любезен, кухнята е на ниво. Разочаровани сме, не го препоръчвам за семейства с малки деца.
1
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)