Обекти в Елена

Каталогът с търговски обекти в Grabo.bg съдържа над 13000 места в цялата страна.
Всички оценки и отзиви са от клиенти, използвали услугите им с ваучери или клубна карта.
20 търговски обекти 3710 оценки от клиенти 3911 ревюта от клиенти
Обекти в Елена
Стаите не бяха добре почистени. Храната не ни хареса. До 00.30 часа се чуваше силна музика от механата.Не бих препоръчала.
Senko 2
Позитиви: храната беше наистина вкусна, имахме късмета да бъдем обслужените 3 пъти от Рени(усмихнато, позитивно, очарователно момиче със сервиз на ниво).

Негативи:не е място за посещение лятото. В стаите нямаше климатик(вечерите на отворен прозорец е сауна + всякакви насекоми). Обслужването на част сервиза под всякаква критика. Третата вечеря, беше ужасна, по 40мин чакане между ордърити и накрая арогантно държание и нарочно забавяне на храната.

Не бих повторил!
Като обстановка е много приятно.Отношението на персонала и госпожа Трухчева е великолепно.Но хигиената е под всякаква критика.Стаята ни не беше пипната,тоалетната с пръските и мръсотията от предните хора.Ако това са условията в пандемична обстановка,представям си,какво ще е в нормална.Непременно променете това,защото отлива на клиенти ви е сигурен!
Вече е 22:58 все още гърми музика от бара, към хотела. Храната се бави. Не само ние, но и голяма част от клиентите бяхме изключително недоволни и още повече, когато разбрахме, че лично управителя на ресторанта ни е "обслужвал". Възглавниците са неудобни. Басейна е с мътна вода. Стаята ни три дни не е почистена, тоалетна хартия - беше ни заредена първият ден 1/2 ролка. Останалата част от персонала са изключително любезни. Храната е добра и порциите са големи. Тук няма да се върна повече :(
Първият ден беше ужасен. Посрещнаха ни все едно някой на сила ги е накарал да ни дадат стая. Рецепционистката беше едновременно сервитьорка, магазинерка и рецепционистка, за което трябваше да чакаме около 40мин да ни обслужи на рецепцията. В ресторанта не се налага да им оставаше бакшиши, защото те просто не си правят труда да ти върнат ресто. Нещата се оправиха в последния ден, когато явно на смяна бе управителката, много любезна и отзивчива, за разлика от служителите си.
Изключително разочарована от отношението на рецепцията,трябваше да търсим ние персонала,за да може да се настиним изключително крив персонал ! За 3 дни никой не дойде да смени чаршафите ни в стаята ,нито да почисти .Единсвено останахме доволни от храната и персонала в ресторанта и СПА процедурите .
Преди една седмица посетихме Костадиновите къщи. Не останахме доволни. В обявата е написано, че закуската е на блок маса, но не беше. Сервират ти една порция, която е недостатъчна. За обяд и вечеря нямаш никакъв избор.
Като цяло персоналът беше любезен, само че ни дадоха халати за СПА-то без да ни кажат, че те се заплащат по 3 лв.
СПА-то не се поддържаше достатъчно.
Беше топло в стаите поне. Гледката също е прекрасна, тишина и спокойствие.
Храната ставаше, но в стаята беше изключително студено. При минус 14 градуса навън, вечер след 21.00ч парното се изключваше, защото никой от персонала не оставал в комплекса и нямаше кой да го поддържа.
Не се лъжете по евтините цени, храната е зле, услугата е зле. Басейна е 4 на 4 и се пърска по шевовете. Няма да повтора.
1
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)