Обекти в Банско

Каталогът с търговски обекти в Grabo.bg съдържа над 13000 места в цялата страна.
Всички оценки и отзиви са от клиенти, използвали услугите им с ваучери или клубна карта.
169 търговски обекти 10173 оценки от клиенти 10415 ревюта от клиенти
Обекти в Банско
Разочарована съм от отношението на хотела към редовните им клиенти. При закупени ваучери за настаняване в студио, настаняват гостите си в двойна стая и то при празен хотел! Няма компенсанция, няма извинение, няма никакво отношение!
Откакто предлагат all inclusive храната е на много лошо ниво.
Любезен персонал, спазване на мерките, добра храна. Неподдържана база сигурно от построяването, дори черна плесен по всички ъгли на банята. За 4 дни консумативите бяха шампоанче и сапунче, без смяна на бельо и кърпи, тоалетната хартия беше еднопластова, дебела и грапава, напомняйки за времето с мачкането на вестници.
Обслужването в хотела е добро, персоналът е много любезен и отзивчив. Храната също е вкусна. Но чистотата не е на ниво, както в стаите, така и в басейна. Баните са много захабени и не са почистени, по мебелите има прах. В ресторанта няма достатъчно място за всички гости на къщата за гости, защото не е хотел.
СПА-то в хотела на практика не работи от 10:00 както е обявено, защото сауните и парната баня се пускат в 14:00. Басейнът е далеч по-студен от обявените 30 градуса, въпреки че персоналът ни убеждаваше в това. Водата беше неприятно студена и ме съмнява дали достигаше и 20. Обикновената сауна не работеше, а арома сауната на практика си беше обикновена без никакви ароматни соли. При пристигането обядвахме на свободна консумация в ресторанта и сами си взехме меню и поръчахме на бара. Вкусна храна.
Не бих гостувала в хотела, крайно занемарен от леглова база, стаите са студени, ако ви дават стая на 1 етаж, не я взимайте, ако има вятър освен че духа в стаята, но и се чува. Изключително груба рецепционистка, която като споделихме проблема, каза “имаме няколко такива стаи”, дори не си направи труда да се извини. Храната беше вкусна, спа-то не е лошо.
Персоналът на рецепция беше доста неприветлив и намръщен все едно си му длъжен, като това се отнасяше, както към нас, така и към други хора, които задаваха въпроси, докато ни обслужваха. Храната на закуска и вечеря беше разнообразна, но в ресторанта беше изключително пренаселено и въобще не приличаше на място, на което се спазват мерките. От хотела бяха осигурили ръкавици за обслужване на блок масата, но никой не следеше дали се спазва и хората се обслужваха без ръкавици, та дори и без маски.
1