Обекти в Асеновград

Каталогът с търговски обекти в Grabo.bg съдържа над 13000 места в цялата страна.
Всички оценки и отзиви са от клиенти, използвали услугите им с ваучери или клубна карта.
41 търговски обекти 996 оценки от клиенти 1042 ревюта от клиенти
Обекти в Асеновград
Имахме три нощувки,последната вечер беше ужасна,просто ни забравиха за вечерята.Не бих повторила.
Трябва да се обръща повече внимание на хигиената. Шезлонгите са доста мръсни. По принцесите, които поръчахме имаше мухъл на хляба. Като цяло обектът е просторен, но трябва да се обърне внимание на детайлите.
Аквапарк Витус Асеновград
Има много какво да се желае. Само старание не е достатъчно.
Алекс Елеганс Асеновград
Silvia 2
Няма рецепционист, Неориентиран персонал, Няма камериерка, Няма сапун в банята, Храната невинаги е свежа/изгнил айсберг в салатата/, никакво лично пространство на терасата, мърляво изчистена стая. Не препоръчвам.
На 23 юни отидохме към 10 часа и се наложи 40 мин да чакаме на опашка да влезем, охраната обясни, че имало проблем, с малки деца беше чудесно за чакане на жегата.Влязохме, чаках около 20 мин за кафенце, неадекватен персонал.Стана обяд , хайде пак 40 мин чакане....но персонала беше супер в ресторанта
Аквапарк Витус Асеновград
Водата беше много студена, а персоналът недостатъчен за капацитета на комплекса. Няма достатъчно паркоместа.
Аквапарк Витус Асеновград
Аквапарка е страхотен и човек би изкарал един чудесен почивен ден,ако се допуска само допустимия капацитет посетители в противен случай служителите не достигат,става страшно -кошчетата за боклук преливат,допълнително донесените шезлонги буквално са един в друг.Сменете политиката!
Аквапарк Витус Асеновград
Чистотата и комфорта на стаите не бяха на добро ниво. Възглавниците -супер неудобни. Храната беше вкусна, но закуската недостатъчно разнообразна. Обслужващия персонал в ресторанта с изключение на една от сервитьорките , не беше с достатъчно опит, което допълнително занижи качеството на обслужване.
Красива гледка, приятна обстановка, но до там. Персоналът не беше никак любезен през по-голямата част от времето, масите не се отсервираха докато не помолиш или не станеш, бавно обслужване. Качеството не отговаря на цената. Поръчахме бутилка розе и ни донесоха 2 различни чаши за ракия. В стаите няма
били сме няколко пъти в ресторант Централ винаги сме оставали много доволни от храната и обслужването но от ваучера не останахме доволни.Порцията от рибата беше не повече от 150-200гр.а салата от долу беше със стара маруля
1
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)