Новини 26
69633
Бъди Смарт-фен и спестявай повече, като пазаруваш през смартфона си Публикувано на 23 Октомври 2015 от Десислава ·
Пазарувай през мобилното приложение на Grabo.bg и виж как можеш да спестиш още!

Ако досега не си ползвал приложенията ни за Android и iOS, сега е най-добрият момент да ги свалиш. Ако пък вече ги ползваш, се увери, че си инсталирал последната версия, за да участваш в кампанията Смарт-фен!

За първите 5 оферти, които закупиш през приложението до 31.12.2015г, ще получиш обратно 5% cash back от изхарчената сума, във виртуалния си портфейл. Ще можеш да ползваш сумата за бъдещи покупки чрез Grabo.bg.

Грабването на ваучер за следващата ваканция, вкусно хапване или меден масаж, е още по-лесно и бързо - с мобилното приложение всички актуални оферти са в джоба ти по всяко време!

Какво е необходимо, за да участвам?
• Ако смартфонът ти е с Android, трябва да инсталираш приложението Grabo - версия 3.0.5 или по-нова, от Google Play Store.
• Ако смартфонът ти е с iOS, трябва да инсталираш приложението Grabo - версия 2.4 или по-нова, от Apple Store.
• Може и на таблети :)

Какво получавам?
• 5% cash back от изхарчената сума, за първите 5 закупени от теб оферти до 31.12.2015г.
• Бонусът се добавя във виртуалния портфейл до 2 минути след покупката, и може да се ползва при бъдещи покупки.
• Важи за първите 5 закупени оферти с приложението, без значение колко ваучера грабнеш за всяка от тях.

» Общи условия на бонус-програмата Смарт-фен
Автор

Деси обича да посещава редовно всякакви концерти, пърформанси и фестивали, да се среща с интересни хора и котки, и да намира себе си в думите. Или да се губи.

Коментари
А за нокиа и уиндос кога?!
Преди 4 години
Pavel, Ivan, Женя, tert, tert, tert, tert и tert харесват това

Ивайло Ясно е, че нямате. Нали затова е въпросът - кога ще имате.

преди 4 години

Валери Ами в момента няма, кое не разбра?! :D

преди 4 години

Михаил Не разбрах кога ще има!!!

преди 4 години

Pavlina Като няма ме губят, вече пазаря основно от конкуренцията и без това имат по-яки оферти. Все пак Грабо не са съвсем назад, има търговци още флаш ползват...

преди 4 години

Юджел Приложението за Андроид не работи коректно постояно ми дава грешка -505 при инсталиране. Кога мислите да отстраните проблема ?

преди 4 години
Пробвах го, работи перфектно. Браво на Грабо.
Преди 4 години
Работи :)
Преди 4 години
Не разбрах тези бонуси как могат да се ползват
Преди 4 години

Хотел Здравейте, както е написано по-горе: "Бонусът се добавя във виртуалния портфейл до 2 минути след покупката, и може да се ползва при бъдещи покупки."

преди 4 години

Росица Закупих общо 7 оферти, 6 от които през приложението за iPad. НЕ РАБОТИ!!! Има едно единствено приложение, което съм изтегля, няма опция за избор на версия... Минаха доста повече от 2 минути - НЕ РАБОТИ

преди 4 години

Росица Искам да споделя изключително удовлетворителния резултат от старата на екипа на Грабо. Споделих проблема с неактивиране на обещания кампаниен бонус на info@grabo.bg. Получих внимателно отношение от страна на служител и отстраняване на проблема. Пожелавам на всички забавно пазаруване в Грабо! Весели празници!

преди 4 години
toku 6to se registrirax ii 6te se vazpolzvam ot vsqka.edna oferta xubav den na vsi4ki
Преди 4 години
Още ли искате лични данни , при покупка на ваучер ???? Защо е тази лудост ? ... Тъкмо свикнах да ползвам Grabo , бях толкова доволен от услугите ви ..!!!
Преди 4 години
Току що купих ваучери през телефона си и нямам бонус в портфейла- аз пазарувам само през IOS... ?! Къде е проблемът?!
Преди 4 години
Stefanova и Gergana харесват това

Stefanova и аз не получих

преди 4 години

Никола Здравейте, Моля, пишете ни на info@grabo.bg с повече информация за покупката Ви, за да направим проверка и да коригираме проблема.

преди 4 години

Росица Не знам колко пъти и къде да го напиша - НЕ РАБОТИ

преди 4 години

Росица Искам да споделя изключително удовлетворителния резултат от старата на екипа на Грабо. Споделих проблема с неактивиране на обещания кампаниен бонус на info@grabo.bg. Получих внимателно отношение от страна на служител и отстраняване на проблема. Пожелавам на всички забавно пазаруване в Грабо! Весели празници!

преди 4 години
Аз вчера си купих четири ваучера през приложението,но не ми се отрази в портфейла.
Преди 4 години

Никола Моля, пишете ни на info@grabo.bg с повече информация за покупката Ви, за да направим проверка и да коригираме проблема.

преди 4 години
И при мен не се отрази....
Преди 4 години

Никола Моля, пишете ни на info@grabo.bg с повече информация за покупката Ви, за да направим проверка и да коригираме проблема.

преди 4 години
Доволен съм! Платих и след 2 мин. паричките се върнаха в портфейла. Коректни са.
Преди 4 години
Cveti хареса това.
Grabo сте Уникат,Страхотни сте,Щастлив и доволен съм,че Ви има,продължавайте все така :)
Преди 4 години
Румяна и Росица харесват това
А за iPad става ли или за смартфони само?
Преди 4 години

Никола И за iPad може :)

преди 4 години

Християна Благодаря ви!

преди 4 години
Za windows phone nyama li prilojenie
Преди 4 години

Никола Здравейте, За съжаление на този етап нямаме приложение за Windows Phone.

преди 4 години
Здравейте, а за да се получи бонус дали трябва да се плати изцяло през телефона (примерно чрез мобилното приложение на EPay) или може само да се заяви от телефона (например) плащане през EasyPay и да се плати на каса или след това от компютър да се смени метода на плащане и да се плати онлайн?
Преди 4 години

Никола Достатъчно е заявката да се направи от телефона през мобилното приложение :)

преди 4 години
Уф, моето ХъТъЦъ (HTC) рече цъ :( Не му е съвместимо и няма как да го свали :(((((
Преди 4 години
И при мен не се получи.....,закупих 3 оферти.....,получих значка "Моби маниак".....,но нищо не ми се превежда в портфейла.....
Преди 4 години

Никола Моля, пишете ни на info@grabo.bg с повече информация за покупката Ви, за да направим проверка и да коригираме проблема.

преди 4 години
може ли някой да ме информира къде точно се намира този виртуален портфейл. С андроид съм, но в менюто не го виждам...
Преди 4 години
Виртуалният портфейл е на адрес: http://grabo.bg/wallet . Вижда се в менюто когато има налична сума в него.
Преди 4 години
Супер! Получих веднага кеш бек за закупени ваучери. Имам въпрос-как се изчисляват 5-те покупки?Ако купиш 4 ваучера например от една оферта това за какво се брои в случая-за 1 от 5-те или за 4 от 5-те покупки за които се полага 5% кеш бек?
Преди 4 години

Никола 5 различни оферти - без значение от броя ваучери.

преди 4 години
Кога ще оправите проблема с инсталацията под Андроид 6.0 много хора имат проблем с код на грешка 505.
Преди 4 години

Никола Здравейте, Опасявам се, че проблемът с грешка 505 е извън Grabo приложението, поради това нямаме възможност да го коригираме. За съжаление няма ясна и конкретна информация какво го причинява. Изглежда е свързан със ситуация, при която на по-стара версия на Android е имало инсталирана по-става версия на дадено приложение; след това Android е обновен до определена конкретна версия, имаща бъг (който уж е коригиран в по-следващи версии); и след това се прави опит за обновяване на самото приложение. В интернет пространството има различни съвети какво може да се направи, така че проблемът да се преодолее, но за съжаление няма официална информация от страна на Android, поради това не бихме могли от наша страна да дадем съвет. https://www.google.bg/?gws_rd=ssl#q=android+application+install+error+505

преди 4 години

Васил Здравейте, от 11.12 съм с Андроид 6.0.1, като преди и след актуализацията съм направил възстановяване на фабричните настройки и пак дава същата грешка 505 ако се опитам да инсталирам приложението.

преди 4 години

Петко Както се казва, да ви е честит Андроида.

преди 4 години
Здравейте къде в профила ми е този виртуален портфейл?
Преди 4 години

Никола Можете да отворите виртуалния портфейл на адрес: http://grabo.bg/wallet

преди 4 години
Здравейте, получих си бонусите!Благодаря, Ви!
Преди 4 години
Имам проблем,когато искам да платя едновременно с виртуалния портфейл и дебитната ми карта. Проблема не е в картата ми,нито в борика.... Когато плащам само с картата или само с виртуалния портфейл,тогава всичко е наред!
Преди 4 години

Никола Моля, изпратете повече информация за проблема, на e-mail адрес info@grabo.bg или чрез формата за контакти в сайта.

преди 4 години
Da no az iskah da si zakupq vaucher pri koito se izpolzvaha parite ot portfeila mi, no ne uspqh na vremet da platq I izteche sroka. No parite mi ne se vurnaha, a realno ne sa izpolzvani?
Преди 4 години

Никола Дали е възможно да изпратите повече информация за възникналия проблем на e-mail адрес info@grabo.bg или чрез контакт формата на сайта.

преди 4 години
Не работи няколко оферти закупих от айпада си нищо няма както връщане на сума има някакъв проблем не сработва !
Преди 4 години

Никола Дали е възможно да изпратите повече информация за възникналия проблем на e-mail адрес info@grabo.bg или чрез контакт формата на сайта.

преди 4 години
При мен работи идеално ☺
Преди 4 години

Добре дошли в oфициалния блог на Grabo.bg

Тук споделяме най-новите идеи, размисли и новини директно от кухнята на Grabo.bg.
Абонирай се