Versus и какво е да си успешен в България!
Публикувано на 25 Януари 2012 ·
Versus е един от най-големите центрове за лазерна епилация в столицата. А също така - един от най-лоялните партньори на Grabo.bg. Първата им оферта "Лазерна епилация на подмишници - за 10лв, вместо за 40лв" предизвика абсолютен фурор. За два дни бяха разграбени 960 ваучера - висока летва за колегите им в бранша.
Какво споделят от Versus за успеха в родна България. Дали и как той е постижим и с цената на какво можеш да го имаш? Разберете малко повече в интервюто по-долу.
Откога сте на пазара и как направихте първите си стъпки?
На пазара сме от 2009 година. Първите стъпки не се правят лесно, но пък се помнят завинаги! Versus е повече от персонал и лазери. При нас има дух, който не се купува или наема. И хората го усещат! Чувстват сигурност, загриженост, комфорт и ни поздравяват за чудесната работа. Ние сме горди от високата оценка, която ни поставят!
Знаем, че всеки бранд си има мисия, каква е вашата?
Мисията на Versus е да помогне на всяка българка да бъде по-уверена в себе си. Един от начините да го постигнем е като й помогнем да се отърве от досадните и ненужни косъмчета по тялото. Вярваме, че всяка жена заслужава да се чувства добре в кожата си.
С какво е по-различен Versus?
Versus е по-различен в много аспекти - високотехннологичните лазери, заинтересоваността и истинското отношение към клиента, максималните усилия за постигане на най-добрите резултати, при това по най-краткия и ефикасен начин. Винаги се стараем да посрещнем желанието на клиента, без да го подвеждаме за крайния резултат.
Versus е по-различен и с качеството на услугите, които предлага, с перфектната поддръжка на лазерите, с гаранцията за сигурността, безопасността и безупречността на всяка процедура, с екипа от лекари професионалисти, с искреното отношение на персонала, със стилната, уютна и комфортна обстановка, както и много други глезотии, които клиентите могат да получат само при нас.
Всичко това прави Versus по-различен от неговите конкуренти. Именно така се превърнахме в предпочитаното място за лазерна епилация в София!
Ако трябваше да планирате за десетилетия напред, на каква услуга бихте заложили и как бихте я рекламирали?
О, това е един много сложен въпрос, имайки предвид, че всичко в днешно време се променя толкова бързо! Определено външният вид на хората винаги е бил важен. Осъзнавайки това, отново бихме заложили на лазерната епилацията. Това е и което правим с голяма любов!
Преди партньорството ви с Grabo.bg имали ли сте опит с друг вид онлайн реклама?
Да, разбира се. Но резултатите далеч не бяха същите. Убедихме се, че едновременно пускайки подобни, а дори същите оферти в други сайтове за колективно пазаруване, те не успяваха да продадат толкова ваучери. За нас обяснението е голямото доверие на потребителя в Grabo.bg. Освен това, Versus е известен бранд с висок рейтинг. Изборът на клиента при това положение е лесен и в наша полза.
Как бихте оценили опитa си с Grabo.bg?
Започнахме съвместна работа с Grabo.bg още в самото начало на сайта. Тогава само 1% от българите бяха чували за колективното пазаруване. Ние също не знаехме какво да очакваме. Дотогава максималният брой продадени ваучери от една оферта беше 124, така че очакванията ни бяха за подобна цифра. За два дни обаче продадохме 960 ваучера, с което вдигнахме летвата още с първата си оферта. По това време започна и бумът на колективното пазаруване - новината се разнесе и привлече вниманието на потребителите.
Ние сме голям център с голям капацитет. Истината е, че нито едно списание, радио реклама или вестник не успя да привлече толкова заинтересовани клиенти до вратата на Versus. Това не е лесна задача, но Grabo успя.
Общата ни работа с Grabo е като щафетното бягане. Ние поемаме пръчката от тях и оттук започва нашата упорита работа. Именно от нас зависи дали клиентите ще останат доволени както от нашия бранд, така и от Grabo. Рекламата е мнението на клиентите ни!
Какво е за вас успехът и колко силно трябва да се бориш за него в България?
Успехът се състои в това да осъзнаеш от какво имат нужда хората и да бъдеш абсолютно сигурен, че можеш да им го дадеш или доставиш. Тогава успеха ти е в кърпа вързан!
Колко силно да се бориш? Колкото сили имаш! Конкуренцията е нелоялна, нетактична, копира идеите ни, подбива цените и говори лъжи на клиентите си, само и само да ги привлече. А пред клиентите трябва постоянно да се доказваш. Те не вярват на рекламата, а понякога и на резултатите. Не се чувстват длъжни да рекламират твоя бранд, дори ако са доволни от полученото обслужване. Сравняват цените на нискокачествени стоки и услуги с такива, чието качество е далеч по-високо и искат да го получат на същата цена.
Малко е страшничко, но именно затова само смелите предприемачи имат кураж да правят бизнес в България. Ние смятаме, че ако хората са доволни трябва да се хвалят, т.е. да рекламират. Така възнаграждават човека, който им е помогнал да се справят с проблем или е снабдил тяхна нужда.
Не само парите са възнаграждение. Всяка усмивка, добра дума и признание са неописуемо удоволствие за нас!
На какво се дължи успехът на Versus?
На желанието! Няма ли желание, няма да има и скъпи и качествени лазери, обучен персонал, хубава и модерна обстановка, добри промоции и хубави партньорства, като това с Grabo.bg.
Когато видите как изглежда един бизнес, офис или магазин, как се държат хората вътре, можете да видите и колко са големи мечтите на собственика, и най-важното - колко е готов и иска да ви даде! Личи си и количеството работа, която е свършил досега.
Можете да сте сигурни, че във Versus нищо не е оставено на случайността. Зад всяко нещо, което правим се крие цел, а именно - да спомогнем по-гладкото протичане на процеса от неговото начало до самия му край.
Какво ви се иска да е поведението на потребителя, за да помогне на бизнеса ви?
Хората все още не разбират колективното пазаруване. Идеята на този модел не е да спестиш цяло състояние, а да опиташ от качеството на дадена услуга. Така, опитвайки услугата евтино веднъж, разбираш дали бизнесът си струва и какво би получил от него за в бъдеще.
Моделът, който Grabo предлага помага и на предприемачите. Собственикът на бизнес привлича нови клиенти, пред които да докаже своя бранд. В случая с колективното пазаруване това са десетки или стотици нови клиенти за много кратък период от време. А ако бизнесът предложи качествена услуга си гарантира стотици доволни клиенти.
В дългосрочен период отпадат бизнесите, които не се стремят да обслужат клиентите си по най-добрия начин. Така по-качествените брандове остават в играта, и то съвсем заслужено. Цялото общество печели от това!
За съжаление потребителите нямат навика да споделят и препоръчват бизнесите с добро качество и не разбира, че от това само губят! Ако повече хора знаят за този бранд, той ще има повече работа, което ще му позволи да предложи нови услуги, с още по-високо качество и вероятно редуцирани цени.
Бизнесът трябва да се стимулира и това не може да стане, когато клиентите търсят най-ниската цена. Има бизнеси, които не могат да отделят много средства за реклама и следователно не могат да намалят драстично цената на стоката или услугата, която желаят да рекламират. Винаги има кой да даде по-ниска цена, но това не означава, че потребителите ще получат качеството, което искат! Търсейки най-ниската цена потребителите провокират появата на бизнеси, които предоставят нискокачествени стоки и услуги само, за да отговорят на търсенето.
Какво ще пожелаете на екипа ни и на всички грабомани?
Пожелаваме на целия екип на Grabo.bg да бъде все така креативен и да предоставя невероятни оферти на нас - потребителите! По това Versus и Grabo си приличат - и двата бранда са супер инициативни, млади, креативни и модерни. Естети, търсещи оптималното качество и полза за обществото. България има нужда от това!
На грабоманите, нашите клиенти, екипът на Versus пожелава една много успешна 2012-та година. А от Grabo, Versus и другите качествени бизнеси в България можете да очаквате най-доброто, на което сме способни.
Какво споделят от Versus за успеха в родна България. Дали и как той е постижим и с цената на какво можеш да го имаш? Разберете малко повече в интервюто по-долу.
Откога сте на пазара и как направихте първите си стъпки?
На пазара сме от 2009 година. Първите стъпки не се правят лесно, но пък се помнят завинаги! Versus е повече от персонал и лазери. При нас има дух, който не се купува или наема. И хората го усещат! Чувстват сигурност, загриженост, комфорт и ни поздравяват за чудесната работа. Ние сме горди от високата оценка, която ни поставят!
Знаем, че всеки бранд си има мисия, каква е вашата?
Мисията на Versus е да помогне на всяка българка да бъде по-уверена в себе си. Един от начините да го постигнем е като й помогнем да се отърве от досадните и ненужни косъмчета по тялото. Вярваме, че всяка жена заслужава да се чувства добре в кожата си.
С какво е по-различен Versus?
Versus е по-различен в много аспекти - високотехннологичните лазери, заинтересоваността и истинското отношение към клиента, максималните усилия за постигане на най-добрите резултати, при това по най-краткия и ефикасен начин. Винаги се стараем да посрещнем желанието на клиента, без да го подвеждаме за крайния резултат.
Versus е по-различен и с качеството на услугите, които предлага, с перфектната поддръжка на лазерите, с гаранцията за сигурността, безопасността и безупречността на всяка процедура, с екипа от лекари професионалисти, с искреното отношение на персонала, със стилната, уютна и комфортна обстановка, както и много други глезотии, които клиентите могат да получат само при нас.
Всичко това прави Versus по-различен от неговите конкуренти. Именно така се превърнахме в предпочитаното място за лазерна епилация в София!
Ако трябваше да планирате за десетилетия напред, на каква услуга бихте заложили и как бихте я рекламирали?
О, това е един много сложен въпрос, имайки предвид, че всичко в днешно време се променя толкова бързо! Определено външният вид на хората винаги е бил важен. Осъзнавайки това, отново бихме заложили на лазерната епилацията. Това е и което правим с голяма любов!
Преди партньорството ви с Grabo.bg имали ли сте опит с друг вид онлайн реклама?
Да, разбира се. Но резултатите далеч не бяха същите. Убедихме се, че едновременно пускайки подобни, а дори същите оферти в други сайтове за колективно пазаруване, те не успяваха да продадат толкова ваучери. За нас обяснението е голямото доверие на потребителя в Grabo.bg. Освен това, Versus е известен бранд с висок рейтинг. Изборът на клиента при това положение е лесен и в наша полза.
Как бихте оценили опитa си с Grabo.bg?
Започнахме съвместна работа с Grabo.bg още в самото начало на сайта. Тогава само 1% от българите бяха чували за колективното пазаруване. Ние също не знаехме какво да очакваме. Дотогава максималният брой продадени ваучери от една оферта беше 124, така че очакванията ни бяха за подобна цифра. За два дни обаче продадохме 960 ваучера, с което вдигнахме летвата още с първата си оферта. По това време започна и бумът на колективното пазаруване - новината се разнесе и привлече вниманието на потребителите.
Ние сме голям център с голям капацитет. Истината е, че нито едно списание, радио реклама или вестник не успя да привлече толкова заинтересовани клиенти до вратата на Versus. Това не е лесна задача, но Grabo успя.
Общата ни работа с Grabo е като щафетното бягане. Ние поемаме пръчката от тях и оттук започва нашата упорита работа. Именно от нас зависи дали клиентите ще останат доволени както от нашия бранд, така и от Grabo. Рекламата е мнението на клиентите ни!
Какво е за вас успехът и колко силно трябва да се бориш за него в България?
Успехът се състои в това да осъзнаеш от какво имат нужда хората и да бъдеш абсолютно сигурен, че можеш да им го дадеш или доставиш. Тогава успеха ти е в кърпа вързан!
Колко силно да се бориш? Колкото сили имаш! Конкуренцията е нелоялна, нетактична, копира идеите ни, подбива цените и говори лъжи на клиентите си, само и само да ги привлече. А пред клиентите трябва постоянно да се доказваш. Те не вярват на рекламата, а понякога и на резултатите. Не се чувстват длъжни да рекламират твоя бранд, дори ако са доволни от полученото обслужване. Сравняват цените на нискокачествени стоки и услуги с такива, чието качество е далеч по-високо и искат да го получат на същата цена.
Малко е страшничко, но именно затова само смелите предприемачи имат кураж да правят бизнес в България. Ние смятаме, че ако хората са доволни трябва да се хвалят, т.е. да рекламират. Така възнаграждават човека, който им е помогнал да се справят с проблем или е снабдил тяхна нужда.
Не само парите са възнаграждение. Всяка усмивка, добра дума и признание са неописуемо удоволствие за нас!
На какво се дължи успехът на Versus?
На желанието! Няма ли желание, няма да има и скъпи и качествени лазери, обучен персонал, хубава и модерна обстановка, добри промоции и хубави партньорства, като това с Grabo.bg.
Когато видите как изглежда един бизнес, офис или магазин, как се държат хората вътре, можете да видите и колко са големи мечтите на собственика, и най-важното - колко е готов и иска да ви даде! Личи си и количеството работа, която е свършил досега.
Можете да сте сигурни, че във Versus нищо не е оставено на случайността. Зад всяко нещо, което правим се крие цел, а именно - да спомогнем по-гладкото протичане на процеса от неговото начало до самия му край.
Какво ви се иска да е поведението на потребителя, за да помогне на бизнеса ви?
Хората все още не разбират колективното пазаруване. Идеята на този модел не е да спестиш цяло състояние, а да опиташ от качеството на дадена услуга. Така, опитвайки услугата евтино веднъж, разбираш дали бизнесът си струва и какво би получил от него за в бъдеще.
Моделът, който Grabo предлага помага и на предприемачите. Собственикът на бизнес привлича нови клиенти, пред които да докаже своя бранд. В случая с колективното пазаруване това са десетки или стотици нови клиенти за много кратък период от време. А ако бизнесът предложи качествена услуга си гарантира стотици доволни клиенти.
В дългосрочен период отпадат бизнесите, които не се стремят да обслужат клиентите си по най-добрия начин. Така по-качествените брандове остават в играта, и то съвсем заслужено. Цялото общество печели от това!
За съжаление потребителите нямат навика да споделят и препоръчват бизнесите с добро качество и не разбира, че от това само губят! Ако повече хора знаят за този бранд, той ще има повече работа, което ще му позволи да предложи нови услуги, с още по-високо качество и вероятно редуцирани цени.
Бизнесът трябва да се стимулира и това не може да стане, когато клиентите търсят най-ниската цена. Има бизнеси, които не могат да отделят много средства за реклама и следователно не могат да намалят драстично цената на стоката или услугата, която желаят да рекламират. Винаги има кой да даде по-ниска цена, но това не означава, че потребителите ще получат качеството, което искат! Търсейки най-ниската цена потребителите провокират появата на бизнеси, които предоставят нискокачествени стоки и услуги само, за да отговорят на търсенето.
Какво ще пожелаете на екипа ни и на всички грабомани?
Пожелаваме на целия екип на Grabo.bg да бъде все така креативен и да предоставя невероятни оферти на нас - потребителите! По това Versus и Grabo си приличат - и двата бранда са супер инициативни, млади, креативни и модерни. Естети, търсещи оптималното качество и полза за обществото. България има нужда от това!
На грабоманите, нашите клиенти, екипът на Versus пожелава една много успешна 2012-та година. А от Grabo, Versus и другите качествени бизнеси в България можете да очаквате най-доброто, на което сме способни.
Коментари
Най-искрените ми почитания към собственика на Версус, който лично съм срещал и мога да ви уверя, че млади предприемачи като него са истинското бъдеще в страната! Винаги ще има трудности пред един бизнес в конкурентни условия, особено в недоразвити пазарни общества като нашето където са възможни и непозволени трикове, но тези които устоят на натиска и промените ще бъдат възнаградени с моралната титла строители на модерна и благоденстваща България :-) Само трудът е гарант за устойчиво развитие във времето, всякакви други "номера" не издържат теста на времето!
Преди 13 години
Петър, Илина, Маги, Красимир, Десислава, Николай, Versus, Олга, Виолета, kalina, Мая, Велизар, Buranovska, Светослава, Вела и jURUroPQ харесват това
Благодаря искрено Сребрин!
Благодаря за възможността да докажа себе си и качествата на всеки един от моя екип!
Да покажа завидните резултати на лазерната епилация , която имаме в София пред стотиците хиляди българи, които пазаруват в най-развития сайт за колективно пазаруване Grabo.bg!
Надявам се в много кратък срок да срещаме подобно отношение и качество навсякъде.
България има нужда от бизнеси, правени с много мисъл и много труд, насочени не само към печалбата, а към удоволствието от правенето на хората щастливи. Тогава и само тогава, печалбите идват в размери, които дори не са били и мечтани!
Успех на най-страхотните ни партньори- целият екип на Grabo!
Николай Попов
Собственик на Versus
Благодаря за възможността да докажа себе си и качествата на всеки един от моя екип!
Да покажа завидните резултати на лазерната епилация , която имаме в София пред стотиците хиляди българи, които пазаруват в най-развития сайт за колективно пазаруване Grabo.bg!
Надявам се в много кратък срок да срещаме подобно отношение и качество навсякъде.
България има нужда от бизнеси, правени с много мисъл и много труд, насочени не само към печалбата, а към удоволствието от правенето на хората щастливи. Тогава и само тогава, печалбите идват в размери, които дори не са били и мечтани!
Успех на най-страхотните ни партньори- целият екип на Grabo!
Николай Попов
Собственик на Versus
Преди 13 години
Az sushto bih iskala da vi pozdravq. Pozdravqvam vi za dobrata rabota, za profesionalizma I za otnoshenieto kum klienta. Radvam se Che vi ima I iskam da znaete Che cenq mng Celiq Ekip I grijata koqto polagate za vseki edin ot nas. Pojelavam mnogo profesionalni uspehi I skoro da uspeete da se razrastnete I da budete nomer edno ne samo v stolicata , no I v cqlata strana. Na dobur put!
Преди 13 години
jURUroPQ хареса това.