Нова опция в сайта! Вече можеш да си резервираш място онлайн за театрални постановки, концерти и събития
Публикувано на 16 Декември 2019 ·
Повече не е нужно да чакаш на опашка пред касата, за да вземеш своя билет или да завериш разпечатан ваучер. Сега можеш да си резервираш място от интерактивната схема на залата и да влезеш да гледаш спектакъла, като само покажеш мобилния си телефон на входа.
За твое улеснение създадохме нова опция в сайта - онлайн резервация на места за театрални постановки, концерти, спектакли и различни събития. Ще можеш да провериш на кои редове има свободни места още преди да закупиш офертата и след това да ги запазиш от своя компютър, таблет или телефон. Така няма да губиш излишно време в разпечатване на ваучера, ходене до каси и редене на опашки.
Как се резервира място?
Офертите, за които ще можеш да си резервираш места имат интерактивна схема на залата, в която ще се проведе събитието - ще ги откриеш лесно по зеления таг Онлайн резервация върху снимката. Когато си харесаш оферта, виж интерактивната схема с обозначените места в залата. На нея можеш да провериш кои места са свободни и каква е цената за различните редове.
Върни се в офертата и натисни бутона Грабни ваучер за избрания ценови вариант. След като заплатиш своята заявка, на страничката Моите ваучери в профила ти ще видиш и своя ваучер. Там ще получиш и съобщение, откъдето да резервираш конкретно място. Избери място от свободните в избраната от теб категория и резервирай само с един клик. Редът и номерът на мястото, което си избрал, ще видиш в профила ти на страничката Моите ваучери (заедно с номера и секретния код на ваучера).
В мобилната версия на сайта или мобилното приложение, в страничката Моите ваучери ще намериш и QR код за твоето място. В случай, че за едно събитие имаш издадени повече от един ваучер (за теб и твоите приятели), освен QR код към всеки един от тях, ще получиш и един общ QR код за всички ваучери. Той е създаден, за да ви спести дългото чакане на входа - с него служителите ще могат да чекират всички ваучери наведнъж.
Трябва ли да се ходи до каса преди събитието за получаване билет?
Не, повече няма да е необходимо да ходиш до касата, за да размениш ваучера си за билет или да го завериш, тъй като вече имаш резервирано конкретно място онлайн чрез интерактивната схема на залата. Единственото, което трябва да направиш, е на влизане в залата преди спектакъла да покажеш на служителите QR кода от телефона си, или да предоставиш номера и секретния код на ваучера. Дори не е необходимо да предоставяш разпечатан своя ваучер.
За твое улеснение създадохме нова опция в сайта - онлайн резервация на места за театрални постановки, концерти, спектакли и различни събития. Ще можеш да провериш на кои редове има свободни места още преди да закупиш офертата и след това да ги запазиш от своя компютър, таблет или телефон. Така няма да губиш излишно време в разпечатване на ваучера, ходене до каси и редене на опашки.
Как се резервира място?
Офертите, за които ще можеш да си резервираш места имат интерактивна схема на залата, в която ще се проведе събитието - ще ги откриеш лесно по зеления таг Онлайн резервация върху снимката. Когато си харесаш оферта, виж интерактивната схема с обозначените места в залата. На нея можеш да провериш кои места са свободни и каква е цената за различните редове.
Върни се в офертата и натисни бутона Грабни ваучер за избрания ценови вариант. След като заплатиш своята заявка, на страничката Моите ваучери в профила ти ще видиш и своя ваучер. Там ще получиш и съобщение, откъдето да резервираш конкретно място. Избери място от свободните в избраната от теб категория и резервирай само с един клик. Редът и номерът на мястото, което си избрал, ще видиш в профила ти на страничката Моите ваучери (заедно с номера и секретния код на ваучера).
В мобилната версия на сайта или мобилното приложение, в страничката Моите ваучери ще намериш и QR код за твоето място. В случай, че за едно събитие имаш издадени повече от един ваучер (за теб и твоите приятели), освен QR код към всеки един от тях, ще получиш и един общ QR код за всички ваучери. Той е създаден, за да ви спести дългото чакане на входа - с него служителите ще могат да чекират всички ваучери наведнъж.
Трябва ли да се ходи до каса преди събитието за получаване билет?
Не, повече няма да е необходимо да ходиш до касата, за да размениш ваучера си за билет или да го завериш, тъй като вече имаш резервирано конкретно място онлайн чрез интерактивната схема на залата. Единственото, което трябва да направиш, е на влизане в залата преди спектакъла да покажеш на служителите QR кода от телефона си, или да предоставиш номера и секретния код на ваучера. Дори не е необходимо да предоставяш разпечатан своя ваучер.
Коментари
Не е много добро решение, особено ако се отнася за всички билети за постановката! Не всеки има такава възможност, а не му липсва желание да я посети!
Преди 5 години
Не мисля че е лесно и удобнопо този начин! Защо енеобходимо веднъж да грабнеш и платиш ваучера, та после отново да влизаш в сайта и да резервираш място? Нали през това време може желаното място да бъде взето от някой друг! И в сайта на операта също е много сложно онлайн купуването на билети! Защо просто не вземете пример от Фестивалния комплекс- там просто влизаш в интерактивна схема на залата, резервирашместа, които се пазят 12 часа през което време трябва да платиш. След това получаваш билетите на посочен имейл. Копираш ги и отиваш на представление! Кратко, лесно и удобно! Няма никакви обяснения като тези по-горе! И всичко е абсолютно ясно за всеки !
Преди 5 години
Никола Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка! Ако заплатите Вашите ваучери и по някаква причина не успеете да си запазите места онлайн, то системата ни автоматично ще Ви запази места. Но все пак е по-добре Вие да го направите, за да можете сами да си ги изберете. Самото запазване на места става по доста лесен начин и може да се прави както чрез компютър, така и от мобилно устройство.
преди 5 годиниХристина Не е добро решение! Не всеки разполага с компютър или мобилно устройство с интернет!
преди 5 годиниХристина Имам такива приятели, които точно поради тази причина не посетиха дадена постановка! Замислете се! Не винаги новите технологии са най-доброто средство за осигуряване на пълен салон!
преди 5 години