Информация относно офертите в Grabo.bg във връзка с извънредното положение
Публикувано на 14 Март 2020 ·
Уважаеми клиенти,
Моля, запознайте се с тази информация, във връзка с офертите в Grabo.bg и въведеното извънредно положение в цялата страна до 13.04.2020г. с наложени рестрикции от страна на законовите органи.
Ограничете временно контактуването с други хора
Основен приоритет към момента трябва да бъдат безопасността и благополучието на всички ни. Разбираме, че текущите мерки от страна на законовите органи за ограничаване на епидемията могат да представляват извесетен дискомфорт, но спазването им е изключително важно за доброто на Вас и Вашето семейство. Призоваваме Ви да ги спазвате стриктно.
Въпреки че тази ситуация е извън нашия контрол, екипът ни ще направи всичко по силите си, за да Ви съдействаме при всички възникнали въпроси.
Текущи активни оферти в Grabo.bg
Преди да закупите оферта, обърнете внимание на валидността на ваучера. Ако смятате да използвате услугата по време на извънредното положение, прочетете добре описанието и условията на офертата, а при нужда осъществете връзка със съответния търговец чрез контактите в офертата, за да съгласувате възможността му за изпълнение на услугата в този период, работното му време и заетостта му.
Ако сте закупили оферта по-рано и още не сте използвали услугата
Към днешна дата някои търговски обекти са временно затворени поради мерките на властта. Други обекти работят на намалено работно време. А трети обекти функционират коректно.
Ако сте закупили дадена оферта, но в момента не може да бъде изпълнена поради извънредното положение, възможностите са две:
1). Сроковете за ползване на офертата да бъдат удължени от страна на търговеца. Следете страницата на офертата и изброените по-долу канали, за да получавате своевременно информация (ако не водите директна кореспонденция с търговеца).
2). Офертата да отпадне (например: скорошни театрални постановки; някои скорошни екскурзии и др.). В тези случаи средствата ще Ви бъдат възстановени, за което ще Ви информираме допълнително (ако все още не е извършено).
Екипът ни работи в сътрудничество с представители на всички фирми, чиито оферти сте закупили, и поемаме ангажимент да Ви информираме своевременно за всяка промяна. Единствено апелираме за търпение от Ваша страна.
Следете Вашия e-mail, както и съобщенията в Grabo.bg
Това са каналите, по които ще получавате информация от наша страна и от страна на търговците-продавачи, във връзка със закупените от Вас оферти.
Откази от закупените услуги
Отчитаме зачестяване на случаите, в които клиенти изпращат запитвания дали и при какви условия могат да се откажат от закупена услуга и да получат средствата си обратно.
Имайте предвид, че не винаги това е възможно. В не малко случаи търговецът-продавач има законовото право да откаже, а в други случаи да Ви удържи неустойка.
Преценете сроковете. Ако например желаете да се откажете от дадена екскурзия, за която сте сключили договор със съответния туроператор, Вие най-вероятно ще дължите неустойка и няма да си получите цялата заплатена сума. Но ако поради кризисните мерки и обстоятелства екскурзията отпадне и не се състои, тогава ще бъдете компенсирани без неустойка. А при нормализиране на нещата и осъществяване на екскурзията, всичко ще бъде както е било планирано.
Добре преценете в какви ситуации да предявявате отказ от закупена услуга. Съветваме Ви да го правите единствено при ситуации, когато действително няма как да ползвате закупената услуга поради обективна невъзможност във връзка с извънредното положение.
Отказване от покупки за по-късни периоди
Ако сте закупили оферта, която се отнася за по-късен период - след срока на обявеното извънредно положение - например за края на Април или за месец Май или по-късно, от наша страна на този етап няма да приемаме и обработваме рекламации и откази.
Причината за това е голямата текуща натовареност с клиенти, закупили услуги за по-скорошни дати.
Ако имате покупка за по-късна дата, моля, изчакайте края на извънредното положение и нормализирането на ситуацията. Ако все още желаете да се откажете, можете да се свържете с нас след този период (но задължително преди изтичане на срока за ползване на офертата).
Имайте търпение
В момента е много труден период за търговците, осигуряващи офертите. От тях се очаква да реорганизират дейността си и плановете си и да изпълнят редица не лесни задачи. Това може да отнеме време. Поради това, информацията за офертите и сроковете може да се забави, както и отговорите на запитванията Ви.
Пазете се и бъдете здрави!
С уважение,
Екипът на Grabo.bg
Моля, запознайте се с тази информация, във връзка с офертите в Grabo.bg и въведеното извънредно положение в цялата страна до 13.04.2020г. с наложени рестрикции от страна на законовите органи.
Ограничете временно контактуването с други хора
Основен приоритет към момента трябва да бъдат безопасността и благополучието на всички ни. Разбираме, че текущите мерки от страна на законовите органи за ограничаване на епидемията могат да представляват извесетен дискомфорт, но спазването им е изключително важно за доброто на Вас и Вашето семейство. Призоваваме Ви да ги спазвате стриктно.
Въпреки че тази ситуация е извън нашия контрол, екипът ни ще направи всичко по силите си, за да Ви съдействаме при всички възникнали въпроси.
Текущи активни оферти в Grabo.bg
Преди да закупите оферта, обърнете внимание на валидността на ваучера. Ако смятате да използвате услугата по време на извънредното положение, прочетете добре описанието и условията на офертата, а при нужда осъществете връзка със съответния търговец чрез контактите в офертата, за да съгласувате възможността му за изпълнение на услугата в този период, работното му време и заетостта му.
Ако сте закупили оферта по-рано и още не сте използвали услугата
Към днешна дата някои търговски обекти са временно затворени поради мерките на властта. Други обекти работят на намалено работно време. А трети обекти функционират коректно.
Ако сте закупили дадена оферта, но в момента не може да бъде изпълнена поради извънредното положение, възможностите са две:
1). Сроковете за ползване на офертата да бъдат удължени от страна на търговеца. Следете страницата на офертата и изброените по-долу канали, за да получавате своевременно информация (ако не водите директна кореспонденция с търговеца).
2). Офертата да отпадне (например: скорошни театрални постановки; някои скорошни екскурзии и др.). В тези случаи средствата ще Ви бъдат възстановени, за което ще Ви информираме допълнително (ако все още не е извършено).
Екипът ни работи в сътрудничество с представители на всички фирми, чиито оферти сте закупили, и поемаме ангажимент да Ви информираме своевременно за всяка промяна. Единствено апелираме за търпение от Ваша страна.
Следете Вашия e-mail, както и съобщенията в Grabo.bg
Това са каналите, по които ще получавате информация от наша страна и от страна на търговците-продавачи, във връзка със закупените от Вас оферти.
Откази от закупените услуги
Отчитаме зачестяване на случаите, в които клиенти изпращат запитвания дали и при какви условия могат да се откажат от закупена услуга и да получат средствата си обратно.
Имайте предвид, че не винаги това е възможно. В не малко случаи търговецът-продавач има законовото право да откаже, а в други случаи да Ви удържи неустойка.
Преценете сроковете. Ако например желаете да се откажете от дадена екскурзия, за която сте сключили договор със съответния туроператор, Вие най-вероятно ще дължите неустойка и няма да си получите цялата заплатена сума. Но ако поради кризисните мерки и обстоятелства екскурзията отпадне и не се състои, тогава ще бъдете компенсирани без неустойка. А при нормализиране на нещата и осъществяване на екскурзията, всичко ще бъде както е било планирано.
Добре преценете в какви ситуации да предявявате отказ от закупена услуга. Съветваме Ви да го правите единствено при ситуации, когато действително няма как да ползвате закупената услуга поради обективна невъзможност във връзка с извънредното положение.
Отказване от покупки за по-късни периоди
Ако сте закупили оферта, която се отнася за по-късен период - след срока на обявеното извънредно положение - например за края на Април или за месец Май или по-късно, от наша страна на този етап няма да приемаме и обработваме рекламации и откази.
Причината за това е голямата текуща натовареност с клиенти, закупили услуги за по-скорошни дати.
Ако имате покупка за по-късна дата, моля, изчакайте края на извънредното положение и нормализирането на ситуацията. Ако все още желаете да се откажете, можете да се свържете с нас след този период (но задължително преди изтичане на срока за ползване на офертата).
Имайте търпение
В момента е много труден период за търговците, осигуряващи офертите. От тях се очаква да реорганизират дейността си и плановете си и да изпълнят редица не лесни задачи. Това може да отнеме време. Поради това, информацията за офертите и сроковете може да се забави, както и отговорите на запитванията Ви.
Пазете се и бъдете здрави!
С уважение,
Екипът на Grabo.bg