Нина

от Варна
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Хотел & SPA Терма
Стаите са чисти и хубави, сменят кърпи всеки ден. Басейна е просто чудесен, с шезлонги и чадъри навсякъде, много чисто. Ресторанта е малко занемарен и храната еднообразна, но за цената си заслужава!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Терма***, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Всичко беше чудесно! Спа центърът е перфектен, с много сауни, вода и чай, много релакс зони. Басейна не е огромен,но е достатъчен за спа. Външния басейн е дълбок и хладен, идеален за лятото, шезлонгите и шатрите са големи и много удобни, с възглавнички и хавлии. Пресича се улицата, но е закрит отвся
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Хотел Рома Палас Дeлукс
Всичко беше чудесно! Прекрасна храна, любезен персонал, красив хотел и ресторант, закътан басейн с достатъчно шезлонги!
 
Нина получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Нина написа ревю за Хотелски комплекс Winpalace
Много красиво място със страхотна гледка! Храната е прясна и вкусно приготвена. Персонала е любезен и винаги на разположение. Минус беше неприятната миризма от канала в банята, неработещата парна баня. Сауната беше супер, а външното джакузи в снега е просто мечта!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апартхотел Врис**, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Гранд Хотел Свети Влас
Хотелът е много хубав, храната е чудесна, спа центърът е просторен с работно време от 9 до 21 часа. Останахме много доволни!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Grand Hotel Sveti Vlas, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
5
Нина написа ревю за Таверна Костаки
Чудесна храна, приятна и спокойна обстановка.
4
Нина написа ревю за Хотел Елени Палас
Чисто, хубаво, приятна обстановка, басейн с идеална температура. Сауните не работят постоянно и трябва да се обаждаш, да ги включат, храната в ресторанта не ме впечатли.
4
Нина написа ревю за Хотел Астрея***
Много чисто и приятно. Към забележките- местата в ресторанта са малко,вътрешният басейн е съвсем малък, а външният басейн, мисля че е коректно да се отбележи, че е на съседен хотел!
5
Нина написа ревю за Chateau Windy Hills
Много чисто, чудесно обслужване, уникална панорама, но не се подвеждайте от рекламата за петзвезден лукс!
3
Нина написа ревю за Механа Старата къща
Салатите не бяха от пресни зеленчуци, гъбите в основното бяха от консерва.
5
Нина написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Бързо и качествено обслужване!
Покажи още...
За 3300 дни публикувахме 166068 оферти, които се разграбиха
7 230 584 пъти, спестявайки 145 430 70217 лв на 609 314 грабомани!