Отзиви от клиенти за СБР Мари:
Всички оферти
Доволен съм от рехабилитацията и по специално от Мартин и Цецо. Но храната която се предлагаше беше под всякаква критика, веднъж много солена, веднъж много люта , веднъж полусурова.
Ginka 5
Удобно и приятно.!Любезни и отзивчиви домакини! Прекрасно място!
С удоволствие ще посетя пак.
Останахме доволни от посещението си в СБР,, Мари"гр. Несебър. Обслужването беше на ниво... Много любезен и мил персонал! Бихме посетили отново!
Отлична обстановка за лечение и релакс. Посрещнаха ни сърдечно, физиотерапевтът отдели достатъчно време и внимание, изслуша всяко оплакване за здравословен проблем, назначи нужните процедури и отговори на всичките ни въпроси. Рехабилитаторите спазваха точно графика за процедурите и също бяха изключително внимателни и отзивчиви. Храната - здравословна, стаята слънчева и удобна, разполагахме с всичко, което е необходимо. Препоръчвам особено за хора със здравословни проблеми.
За пореден път посетихме мястото и отново останахме доволни. Персоналът е много приветлив, чисто е, а процедурите ни влияят добре.
Персоналът е любезен. Храната не е лоша. Стаята имаше малко забележки. Хладилникът изключен и мръсен( по-добре беше ако го няма)
Стаята не се почисти за престоя ми там( 3 нощувки) съответно хавлиите също не се подмениха. Надявам се болката да отслабне☺️
Добра база и локация. Страхотен екип физиотерапия, начело с д-р.Динев - внимателни, компетентни, позитивни!
Уви, нездравословна кухня, нямаща нищо общо със здравословно хранене.
Три дни подред - ориз на обед;Всяка вечер десерт - шоколадови пасти и вафли.
Без плодове, салати
Все пак е лечебно заведение, а не търговски обект!
Няма нищо общо с това което е написано в офертата. Много съкратени процедури, Три дена за обяд има ориз приготвен в всякакви видове. Но нито една процедура я няма от тази която е описана. Изсмислят си три процедури който са за общо време 20 Мин. Нямат водни процедури и кал. Масажите били заети всички часове ( платена процедура) А нямаше човек който да е бил на масаж от тук присъстващите с който разговаряхме и на всички времето за процедури са били съкратени. Тръгваме 1 ден по - рано.
Обучение на персонала за по-добра ориентираност към пациента. Той не посещава болницата, за да получи "назидателно" отношение от физиотерапевтите.
Би било добре да подменят амортизираните матраци, защото през деня се лекува опорно-двигателната система, а през ноща отново се връщат болките, почивайки на лоши матраци.
В допълнение -липсва добра комуникация между персонала и пациента, което води до неясноти и недоволство. Ниско качество и лиса на отношение! Не препоръчвам!
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)