аз също споделям мнението на недоволните, за съжаление :( при мен също се обели след втория ден, френския маникюр мога да си го направя сама по- добре дори...
Net 1
НИКОГА повече оценка 0 най-точно! Груба, арогантна, още малко и ще ме натупа, накара ми се, че няма свободни часове, тръгнах си като изгонена! След няколко дни се уредих с час, много лошо качество на услугата, развалени лакове, ограничен избор ... много зле, пълна 0. Уронва авторитета на Grabо :(
Закупих ваучера за подарък и с разочарование разбрах, че гел лака се е излющил след 2-3 дни... Няма да повторя лошата инвестиция!
Прекрасно обслужване от истински професионалист.
Много съм недоволна, купих си ваучера, но след като по телефона ми се увърташе, накрая изобщо не можах да го ползвам. Жената се държа много грубо и арогантно, повече не бих си губила времето с тях
Маникюрът не беше направен добре и издържа 2-3 дни! Не съм доволна от предложената услуга.
Mira 1
Много съм разочарована от некоректното отношение! След няколко разговора и уговорки, в крайна сметка салонът беше затворен в уговорения час.
Освен, че чаках 40 мин... докато ме приемат жената въобще не беше притеснена от това, при положение, че имах записан час ! лака издържа едва до 2-рия ден ... и беше много зле направен маникюра ! Нямам думи !!!
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)