Отзиви от клиенти за Хотел Manz 2:
Всички оферти
За съжаление, с пристигането ни бе заявено, че въпреки обявената по оферта закуска - такава няма да има, понеже "готвачката се разболяла"!? Служителката обеща, че ще бъдем компенсирани, но нито обясни как, нито пък нещо в тази насока бе направено! За целия ни престой (6 нощи), нито веднъж не почистиха, не смениха чашафи, не заредиха поне 1 сапун! На вечеря: ръчкат те да се наядеш набързо и да освободиш за другите гости без ваучери! Пълно разочарование! Интересно, как ли ще бъдем компенсирани?!?
Покажи всички 61 ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)