Отзиви от клиенти за Хотел Manz 2:
Всички оферти
За съжаление, с пристигането ни бе заявено, че въпреки обявената по оферта закуска - такава няма да има, понеже "готвачката се разболяла"!? Служителката обеща, че ще бъдем компенсирани, но нито обясни как, нито пък нещо в тази насока бе направено! За целия ни престой (6 нощи), нито веднъж не почистиха, не смениха чашафи, не заредиха поне 1 сапун! На вечеря: ръчкат те да се наядеш набързо и да освободиш за другите гости без ваучери! Пълно разочарование! Интересно, как ли ще бъдем компенсирани?!?
Nurai 1
Некоректни! При заплатен престой, след пристигане на място, те решават да променят периода на нашия престой, без да бъдем уведомени! Никота повече не бих постъпила в този хотел и категорично не го препоръчвам!!!!
ivanka 1
Хотела е с добра локация,стайте са просторни и добре обзаведени.Да обърнат внимание на хигиената ,за 4 дни престой не се почисти стаята и не се смениха хавлийте
Отзивчив персонал. Доволен съм от условията.
Отлична локация, обстановка и обслужване.
Добро местоположение - близо до плажа и центъра. Закуската не е нищо особено. Може да се поработи над хигиената - за пет дни никой не влезе да почисти (било то дори само да изхвърлят боклука от стаята). Изключително непрактични тераси на двойните стаи.
Прекарахме си страхотно, персоналът е много добър, стаята е всичко, от което имате нужда за няколко дни на морето. Специални поздрави на Ваня и на нейния неуморен хъс за работа. :)
Мястото е комуникативно.Стаите са светли, големи и уютни.Любезен персонал.Много сме доволни.Благодарим!
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)