Веселин

от София  
5
Веселин написа ревю за ATM Хотел Ахтопол
Екипът на Албена отново бе на нужното ниво! Стараеха се, и успяваха да удовлетворят всички клиентски желания. Бъдете здрави, и до нови срещи! Галя и Веселин, София
5
Веселин написа ревю за Sushi King
Перфектен вкус, благодарим!
 
Веселин получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Веселин получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Веселин написа ревю за ATM Хотел Ахтопол
Здравейте! За втори път посещаваме това хотелче в Ахтопол. Изказваме благодарности на целия екип на АТМ, начело с Албена и Бойко! Случи се по време на потопа, който, знаете какви поражения нанесе на Южното Черноморие! Но ние като гости по никакъв начин не се почувствахме ощетени, напротив: екипът на хотела се раздаваше докрай, въпреки, че никак не им бе лесно! Благодарим още веднъж! И евентуално: догодина пак!!!
Галя и Веселин, от София
 
Веселин получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Веселин получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
5
Веселин написа ревю за Семеен хотел с бистро Слънце
Здравейте! Изключително приятно бяхме изненадани и от условията в хотела, и от кухнята, и от обслужването! За първи път бяхме в Семеен хотел с бистро "Слънце", но със сигурност пак бихме се възползвали отново догодина, ако ни се отдаде възможност! Горещо препоръчваме! Веселин и Галя
 
Веселин получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
Веселин написа ревю за Театър "София"
 
Веселин получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
5
Веселин написа ревю за Relax Beauty&SPA
Страхотно обслужване!
 
Веселин получава значка Ранно пиле, рано пее, защото си грабна ваучер по първи петли!
2
Веселин написа ревю за Хотел Manz 2
За съжаление, с пристигането ни бе заявено, че въпреки обявената по оферта закуска - такава няма да има, понеже "готвачката се разболяла"!? Служителката обеща, че ще бъдем компенсирани, но нито обясни как, нито пък нещо в тази насока бе направено! За целия ни престой (6 нощи), нито веднъж не почистиха, не смениха чашафи, не заредиха поне 1 сапун! На вечеря: ръчкат те да се наядеш набързо и да освободиш за другите гости без ваучери! Пълно разочарование! Интересно, как ли ще бъдем компенсирани?!?
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Manz 2**, защото е лоялен клиент.
4
Веселин написа ревю за Ginger Sushi Bar
 
Веселин получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
Веселин написа ревю за Хотел Зорница
3
Веселин написа ревю за Семеен хотел Бела***
Най-общо погледнато - доволни сме.
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)