Отзиви от клиенти за Автосервиз DeadLine:
Оферта #11 от 17.05.2023 - (5.00 от 1 оценка)
Оферта #10 от 17.05.2023 - (4.46 от 26 оценки)
Оферта #9 от 17.05.2023 - (2.80 от 5 оценки)
Оферта #8 от 08.03.2023 - (5.00 от 1 оценка)
Оферта #7 от 24.06.2022 - (3.00 от 3 оценки)
Оферта #6 от 24.06.2022 - (5.00 от 2 оценки)
Оферта #5 от 23.06.2022 - (4.31 от 35 оценки)
Оферта #4 от 30.12.2021 - (4.43 от 14 оценки)
Оферта #3 от 23.10.2021 - (5.00 от 2 оценки)
Оферта #2 от 16.10.2021 - (5.00 от 1 оценка)
Оферта #1 от 01.10.2021 - (2.33 от 3 оценки)
Всички оферти
Не става
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 2 седмици
Изгаряме от желание да разберем кое точно не ви става?
Сервизът е забутан да не казвам къде в Люлин. Нямаше забавяне. Влязох за преглед на ходовата част и изчистване на грешки. Майстора леко побутна колелата на колата и изкара 6-7 проблема, от които проблеми само 4 се оказаха за смяна. Помолих го да ми смени крушката на стопа отзад, не го направи.
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 3 месеца
Здравейте, господин анонимен интересно според вас как де проверява състояние на ходова част ако не с "побутване" за да се проверят луфтовете...? Също как сте установили че само 4 от 6-7 неща са за смяна ... Другия майстор не му се занимаваше и каза ще изкарат още а вас ви устройва за да е по-евтино?
Георги
5
Много добро обслужване
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 3 месеца
Благодаря, заповядайте отново!
Владимир
5
Доволен
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 3 месеца
Благодаря, заповядайте отново!
Милко
5
без забележки
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 3 месеца
Благодаря, заповядайте отново!
petya
5
Бързо и качествено извършена услуга
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 3 месеца
Благодаря, заповядайте отново!
Красимир
5
Препоръчвам
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 3 месеца
Благодаря, заповядайте отново!
Румен
5
Доволен съм ! Който си го може, си го може. Ще го търся отново при нужда.
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 3 месеца
Благодаря, заповядайте отново!
Борислав
1
Записах час за смяна на консумативи седмица по-рано, като преди това два пъти ме препращаха да се обадя в друг ден Организирах си програмата така, че да не съм на работа в деня на посещението. Отидох в уречения час и бях сюрпризиран с думите "не мога да те приема, защото имам качен бус на стенда".
Отговор от Автосервиз DeadLine · преди 8 месеца
Здравейте, очевидно има някаква грешка не записваме часове за повече от три дни напред. Очевидно не сте разговаряли с мен, а друг не вдига телефона за контакт не знам при кой и кога сте си запазили час. Дойдохте без предупреждение с искането да ви се смени маслото и ви отказах по очевидни причини!