Дарина

 
 
Дарина получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Дарина написа ревю за Молина Травел
Благодаря на Молина Травел за невероятното прилючение в Босна и Херцеговина! Искрени благодарности към екскурзоводката Елена! Пекрасна организация до най-малките подробности! Чудесен избор на хотел и организация на пътуването!
ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!
5
Дарина написа ревю за Дентална практика Дентиста
Изключително професионално отношение! Горещо препоръчвам д-р Йълмаз! Със сигурност ще посетя отново!
5
Дарина написа ревю за Дениз Травел
Перфектна организация, спокойно пътуване, хотела в Истанбул се намираше на добра локация, екскурзоводката Икбале Расимова беше много мила и отзивчива! Благодаря за чудесно изкарания уикенд, ще пътуваме с Вас отново :)
 
Дарина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Нирвана, защото е лоялен клиент.
 
Дарина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Кайф, защото е лоялен клиент.
5
Дарина написа ревю за Ресторант Ловен парк
Отличен ресторант, вкусна храна, невероятно отношение към гостите! Със сигурност бих отишла пак!
5
Дарина написа ревю за Хотел Плиска***
Хотелът не е луксозен, но организацията на персонала е безупречна! Очарова ме отношението към гостите, качеството на обслужването. Само имам една препоръка- нека на Бъдни вечер да има програма с Коледари (а не ориенталски танци), дори и да е кратка...
 
Дарина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Коматево, защото е лоялен клиент.
 
Дарина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт Нитро, защото е лоялен клиент.
 
Дарина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Дентална лаборатория X-RAY, защото е лоялен клиент.
 
Дарина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
1
Дарина написа ревю за Хотел Panorama Resort
Хубави, чисти стаи. НО хотел без всякакъв мениджмънт! Обслужването е под всякаква критика! Няма достатъчно места в ресторанта за всички гости. Персоналът в ресторанта е само от малцинствата, които изобщо не се държат любезно към гостите. За оферта олл инклузив, още на втората вечер свърши бирата (а беше влючена само по чаша!). Странно!!! За децата се предлага напитка само срещу заплащане!!! В Банско има достатъчно много други предложения, за да НЕ отидем отново в този хотел!!!
 
Дарина получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
5
Дарина написа ревю за Хотел Гранд Рояле****
Горещо препопъчвам! Не мога да се досетя за нито един недостатък! Уютна обстановка, качествена и разнообразна храна, хубаво СПА! Ако имаше възможност щях да дам 10 от 5 точки :)
2
Дарина написа ревю за Ресторант Шармант
Изключително вкусна храна! НО!!! Не бих посетила отново, понеже това е заведение за храна, а се допуска тютюнопушене!!!! Все пак това не е нощен бар, за да се позволява на клиените да пушат!!!
 
Дарина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
5
Дарина написа ревю за Медико-дентален център Sana
Много внимателно и професионално обслужване! Препоръчвам!
 
Дарина получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)