Росица

от Варна  
3
Росица написа ревю за Royal Grand Hotel and SPA****
Чисто, приятно, с много вкусна и разнообразна храна, но закритият басейн е много малък за такъв голям хотел.Особено през почивните дни, когато хотелът е пълен и на практика басейна и СПА зоната не могат да се използват.Джакузито не може да се използва от по-ниски хора, защото няма стълбичка и даже е опасно.А детската зона в басейна е подигравка.Просто няма такава.
5
Росица написа ревю за СПА хотел Елбрус
Много сме доволни от посещението си в хотел Елбрус. Много со любезни и на рецепцията и в спа зоната. Храната беше много вкусна и в изобилие. И въпреки, че стояхме само четири дена процедурите в спа зоната ни подействаха чудесно.
И водата в басейните беше чиста.Помислено е за всичко. Поздрави на целия колектив. Бихме посетили пак хотела, ако пускате такива оферти.
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Елбрус***, защото е лоялен клиент.
5
Росица написа ревю за Спа Хотел Сейнт Джордж Поморие****
Всички бяха много мили и отзивчиви.Храната беше много вкусна.Доволни сме от всички лечебни процедури.Силно препоръчвам лечебния масаж.
За съжаление водата в басейна беше студена.
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Уелнес център, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кабинет Хармония и здраве, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Formula3, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Уелнес център, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Grand Mobil, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fujifilm Pro Photo Center, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Росица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Йовчевата къща***, защото е лоялен клиент.
 
Росица получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)