Отзиви от клиенти за Запрянов Травел:
Всички оферти
Имайки предвид колко много места има за посещение в Инстанбул, и на фона на малкото време с което разполагахме(2 дни), екскурзоводката ни не знаеше какво се случва, постоянно говореше по телефона и губехме време докато се организират нещата. След пристигане където и да е ни се даваха по 15 минути да видим обекта, след което трябваше да бягаме към следващото, защото сме изоставали, видиш ли? И моля ви се, как може 2 дни да ни обяснявате че ще пазаруваме в Одрин и да ни спрете за 20 минути само?
"Golden Sky" - изключително мизерен хотел със стаи с големината на килер. Прозорецът на стаята беше със счупена дръжка и невъзможност да се затвори. Банята - падаща мазилка, мухъл, липсващ огледало, неясен произход на шампоан/душ гел. Фоайето - половин Узбекистан се беше населил там. Купчини от кашони и чували покрай, които трябва да си преправя човек път, за да влезе/излезе. Телевизор и климатик - бяха за украшение. И преди съм пътува със Запрянов, но този път съм изключително разочарован.
Вчера се завърнахме от екскурзия в Истанбул -22.09.до 25.09..Пътувахме с Запрянов Травел и друг път съм пътувала с този туроператор но сега искам да споделя своето разочорование от мизерния хотел в който бяхме настанени.Хотела се казва "Golden sky",намира се в квартал "Лалели".И на други екскурзии съм спала в три звездни хотели и на същите цени ,но в този хотел беше ужасна мръсотия, малки стаи и още при влизането се вижда коридор пълен с багаж и спящи по столовете хора от Казахстан .
Бяхме настанени в Истанбул в хотел "Бона сера" - без топла вода и телевизия! На една от платените екскурзии до Пеещите фонтани нямаше екскурзовод - което обезсмисля екскурзията и си е просто движение в трафика на града.
Всичко мина супер, доволна съм от екскурзоводката Деси и шофьора Стоян
Изключително некоректна фирма, отменят изцяло платена екскурзия, 48 часа преди да се състои, без да може да се предложи алтернатива. При толкова голяма конкуренция на пазара, изберете друг туроператор.
Пътуването беше отменено седмица преди датата. Парите не са ми върнати още.
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:00ч)