Отзиви от клиенти за Чистичко:
Всички оферти
Не успях да използам ваучера в оказания срок. След разговор с фирмата, ми беше казано, че ще се свържат с мен. Това не се случи. След повторно обаждане седмица по-късно, за да мога да направя някаква уговорка, служителката се държа грубо. Каза, че срокът е изтекъл и затвори телефона.
Много сме доволни от почистването на прозорци.
Много съм разочарована от услугата, ако имаше оценка нула бих я поставила. По-скоро беше "Замазване" не почистване. За пръв път виждам основно почиствене без да се ползва прахосмукачка. Дори направя оставиха мопа без да го почистят. За маски и ръкавици въобще няма да коментирам
Много съвестно и акуратно изпълнена задача. Препоръчвам!
При договорена дата 22-и януари, дойдоха в 13,30 часа , което можеби се отрази и на качеството на извършената работа. Работиха до 17,30, когато вече се смрачаваше .Носеха само един препарат Медикс -за стъкла и няколко парцала,които се изцапаха още в началото и с тях продължиха да трият до края
Услугата беше професионално изпълнена, доволна съм.Любезен персонал.
Напълно некоректни!Имам ваучер от Декември.Исках да си запиша час, но жената отсреща ме убеди, че нямало значение, че ваучера изтича и че говоря с управителката,т.е. може да бъде ползван ппрез пролетта.Днес тя ме попита дали знам кой месец е и ми затвори с думите:"Стига глупости"
Моля за съдействие!
Plamen 1
ПЪЛНА СКРЪБ...!
МЪХ И ПРАХОЛЯК НАВСЯКЪДЕ...ИЗОБЩО ПОДА НЕ Е ПОЧИСТВАН ...
СРЕЩУ 4ЧАСА ОТЧИТАТ ПОСЕЩЕНИЕ ОТ 8 ЧАСА. ВЪОБЩЕ НЯКОЙ ПРАВИ ЛИ ПРОВЕРКА!?
А ПРИБИРАТ ПАРИТЕ!!!
ОТ ИЗМИВАНЕТО НА ПРОЗОРЦИТЕ СЪМ МН ДОВОЛЕН ... (СЛЕД ДОПЪЛНИТЕЛНО ПЛАЩАНЕ)
Нямам думи .. Имам 5 прозореца за чистене и ги чисти точно 6 часа . (10:00-18:00) .
Силно разочарована съм . Изгубиха ми цял ден !
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)