Отзиви от клиенти за Апартхотел Солт Лейк:
На по гадно и неприверливо място никога не съм била. Трудно би логло да се опише мизерията и обстановката в така наречения апартамент. За два дни стаята не се почисти нито веднъж,миришеше на мухъл и пот. Вратата на банята беше изгнила и едвам се затваряше,всички метални закачалки са ръждясали,а възглавниците представляваха парче плат напълнено с парцали. Матраците са издънени,а чаршафите на петна. СМРАТ И МИЗЕРИЯ.
Трети ден сме тук никой не е минал да почисти стаята,кърпите са мръсни и скъсани,чершафите са ликьосани,няма комарници климатика трябва да работи денонощно,хладилника тече и непрекъснато се образуват локви с вода, още с влизането мивката протече,техника който дойде беше пиян и изключително невъзпитан. Целият персонал е само украинци с изключение на една-две жени,не разбират когато кажеш или помолиш за нещо. Не бих повторила...
Прекрасен хотел на 3 минути до плажа,много близо до центъра в близост има супер маркет.Слаб интернет. Препоръчвам.
Много сме разочаровани.Закупихме ваучер за три нощувки, бяхме настанени в студио, което изобщо не отговаряше на описанието. Нямаше тераса, тясно, мръсно , имаше една вилица и лъжица и две чаши. Помолихме да ни преместят , защото бяхме с малко дете, отказани ни и се държаха доста грубо. За целият ни престой не почистиха стаята.
Хигиената не беше на ниво.
Няма тераса.
Wi-Fi връзката не беше активна.
Страхотно местенце. Ще повторим задължително.
Za poreden pat sme tuk.Max udoben,blizo do plaga,prostorni studia i apartamenti
Изключително разочарована. Закупих 2 ваучера за апартамент за 4ма. Бяхме настанение в апартамент с 5 легла. На рецепцията имаше 3ма мъже (единият гол до кръста), от които никой не се държа професионално. Просто ни метнаха ключа.
1.Никакво пространство!
2.Беше мръсно и имаше само една чаша.
3.Кухненските шкафове бяха изкъртени и изнесени в пред входната врата.
4.Единит трапезен стол беше със счупен крак, а таблата на едното легло се беше надула.
5. Имаше само кърпи за баня.
6. Нямаше са
Абсолютно некоректно и арогантно поведение от страна на собственика! Стаите са добре, плажът е близо, но отношението спрямо клиентите с ваучер е ниско интелигентно!
DINKO 4
Леко амортизирано и вехто но за непрентциозни става
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)