Петя

 
3
Петя написа ревю за Комплекс Therma Eco Village
Стаята ни беше пълна с миризливки,което не беше никак приятно. СПА зоната миришеше лошо. Басейнът беше хубав и топъл. От гледна точка на отопление в стаята и качество на храната останахме доволни.
П.с. коментарът се отнася за хотел Терма Палас, понеже ден преди заминаването бяхме преместени там
4
Петя написа ревю за Lighthouse Golf & Spa Resort
Доволни сме от престоя си. СПА зоната е много добра.Смятам за+ посещението през седмицата предвид по-малкото навалица. Много добро отношение на персонала.От гледна точка на кухнята - добро качество,но може да се обогати изборът на храна.
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Астрея***, защото е лоялен клиент.
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Therma Eco Village*****, защото е лоялен клиент.
5
Петя написа ревю за Студио Emanoela Make-up & Lashes
Доволна съм от педикюра си :) Усмихнати и позитивни момичета с много добро отношение :)
5
Петя написа ревю за Студио J Art
Доволна съм от педикюра си. Момичето беше приветливо и усмихнато, постара се. Препоръчвам :)
5
Петя написа ревю за Хотел Бела***
Много сме доволни!Стаите са хубави и чисти, всеки ден минава камериерка! Персоналът е приветлив и отзивчив, кухнята е на високо ниво. Силно препоръчвам!
5
Петя написа ревю за ДМТ Варна
Много сме доволни от работата на екипа. Силно препоръчвам! Дойдоха навреме, бяха много любезни и отзивчиви, свършиха си работата отлично!
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДМТ Варна, защото е лоялен клиент.
4
Петя написа ревю за Салон за красота Infinity
Доволна съм. Момичетата свършиха доста добра работа,за да имам хубав педикюр :) Старателно отношение.Препоръчвам.
1
Петя написа ревю за Хотел Феста-Кранево
Не препоръчвам и НЕ бих посетила отново! Стаята беше оставена мръсна- с прах по пода и шкафчетата. Чаршафите и на двете легла бяха мръсни с петна.Само една крушка работеше в стаята. По една кърпа на човек - крайно недостатъчно. Няма вентилация в банята, което според мен си е минус.Храната- беден избор, непрофесионално отношение от персонала в ресторанта. Единствено басейнът беше без забележки.
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Avangard, защото е лоялен клиент.
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Avangard, защото е лоялен клиент.
 
Петя получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
5
Петя написа ревю за Фирма Силвест Варна
Отново добре свършена работа. Диваните са почистени много добре. Бих използвала отново същата услуга :)
5
Петя написа ревю за Фирма Силвест Варна
За втори път използвам услугите им и съм много доволна. Прецизна и добре свършена работа. Бих се възползвала отново :)
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
 
Петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Петя получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)