Нона

 
5
Супер обслужване и отзивчив персонал, обадих се дадоха ми час за следващия ден, никакви доплащания за тежести, почиствания, вентили или други.
Бих ги ползвал и друг път и за други услуги освен смяна на гуми.
5
Нона написа ревю за Гуми Център Томекс
Професионална работа и отлично отношение.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Гуми Център Томекс, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ГТП Бига, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Гранд хотел Велинград*****, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ГТП Бига, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз VG Auto, защото е лоялен клиент.
1
Нона написа ревю за Автосервиз Autodrive
Не препоръчвам. След обаждане в петък сутрин ми записаха час чак за вторник 09.30. При пристигането казаха да оставя автомобила и да дойда след час, защото били натоварени. Казаха, че има разбит накрайник, а идвах от сервиз, откъдето ми препотвърдиха, че няма луфт в накрайника. Отказаха реглаж.
4
Нона написа ревю за Автомивка и Детайлинг гараж Vest
Добре се справиха
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ГТП Бига, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Райя, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Note Di Vino, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Премиум, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Премиум, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Цялостен преглед на окачването и ходовата част на автомобил, плюс компютърна диагностика!
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Премиум, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
 
Нона получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Кодинов Ауто, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)