Нина

от Пловдив  
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Monic SPA Club, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Food Arena
Интересно и вкусно предложение.
Добро съотношение между качество, количество и цена.
5
Нина написа ревю за Food Arena
Добро съотношение между качество и цена. Платото беше вкусно и голямо.
Благодарим!
5
Нина написа ревю за Торти Амели
Добро съотношение между качество и цена! Лека и прясна торта. Добро обслужване.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Neon Nails, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
1
Нина написа ревю за Fujifilm Pro Photo Center
Ето и мнението ми в две посоки:
1) Екипът в Пловдив и Велико Търново ми съдейства в критичен за мен момент, за което много им благодаря!
2) Качеството на получените снимки е много лошо - изключително тъмни са. И мога да гарантирам, че това не е от качеството на файловете.
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Златната Круша, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)