галина

 
3
галина написа ревю за Discorium travel & transport
Алексей е супер като екскурзовод. Бяхме в хотела прекалено рано (4:30ч.) и се наложи да стоим до 7:40ч. в лобито. Хотела беше ужасен, не добре почистен и с лоша закуска. Допълнителните екскурзии са хубави, но времето не е разпрелено добре. Бяхме твърде късно на пеещите фонтани и успяхме да видим само едно шоу, нямаше време и за храна.
 
галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от BODIMED, защото е лоялен клиент.
 
галина получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
1
галина написа ревю за Хотел Елит
Стаите изглеждаха добре, но не съответстваха на описанието. Двуспалният апартамент трябваше да разполага с две двойни легла и всекидневна с диван, а имахме само две двойни легла, климатика в едната стая изобщо не охлаждаше, хладилника също, нямахме микровълнова и машина за кафе и чай, които също присъстват в описанието. Нямахме гледка към реката и удобства за гладене (отново присъства в описанието). Нямаше дори с какво да се измият съдовете при по-дълъг престой.
 
галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кардиологичен център Бургас, защото е лоялен клиент.
 
галина получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
галина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)