Daniela

от София  
 
Daniela получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Daniela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Bossa Nova, защото е лоялен клиент.
1
Daniela написа ревю за Сладкарница Орхидея
Доста посредствена торта, на вкус нищо особено, а изработката под всякаква критика! Не бих закупила втори път торта от тях.
5
Daniela написа ревю за Салон Barbs Style
Изключително доволна!
 
Daniela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Barbs Style, защото е лоялен клиент.
 
Daniela получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Daniela получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Daniela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Miss Beauty, защото е лоялен клиент.
 
Daniela получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Daniela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Desire Beauty, защото е лоялен клиент.
1
Daniela написа ревю за Хотел Хермес
Изключително сме разочаровани от хотела! СПА- то е за 4-5 човека максимум! Мръсно джакузи!!!! Леглото в стаята ни беше счупено, а телевизорът с изкорубени кабели! Под всякаква критика!!! :(
1
Daniela написа ревю за Fujifilm Pro Photo Center
Не си вдигат телефона в магазина, не отговарят на имейл, нямам никаква връзка с тях за изпълнение на поръчката!
 
Daniela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Daniela получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Daniela получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)