Nikolay

 
5
Nikolay написа ревю за Хотел Мурсал, Ягодина
Изкарахме си чудесно, храната и персонала са супер
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оздравителен център GreenHealth, защото е лоялен клиент.
 
Nikolay получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
5
Nikolay написа ревю за PlovdivAir
Взехме ваучарите за подарък на младоженци и останаха много доволни. Инструкторът беше страхотен.
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от PlovdivAir, защото е лоялен клиент.
1
Nikolay написа ревю за Чисто, Блестящо и Аз
Разочаровани сме от услугата, не беше добре изчистено. При нас бяха две жени, любезни но далеч от професионалистите. Вкъщи разполагахме с по-добро оборудване за почистване, даже им предоставихме нашата прахосмукачка защото тяхната беше с размерите на тостер. Не ви съветвам да ги изпозвате.
4
Nikolay написа ревю за Пица & дюнер Presto
Дюнерите бяха вкусни но нищо излкючително.
4
Nikolay написа ревю за Комеди Клуб София
Беше забавно, но ми се стори кратко само около час, дори по-малко.
 
Nikolay получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Първата в България хип-хоп пиеса "Секс, наркотици и Хип-Хоп" на 4 Април!
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кулинарна работилница Deli4i, защото е лоялен клиент.
 
Nikolay получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Nikolay получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
2
Nikolay написа ревю за Бодега Ранчеро Стекхаус
Храната не беше нещо особено,имаше някой меса който бяха почти сурови, сервизът се бавеше малко повече от необходимото и нямаше розе. Попитахме около 10 пъти дали няма се изкарват още питки защото когато отидохме бяха само две и докато си тръгнахме нямаше повече.
3
Nikolay написа ревю за Emotion Bar & Kitchen
Беше ок, но нищо особено. Поръчах си и пратешко магре извън ваучерите, но пак не останах впечатлен. В ресторанта нямаше почти никой, а сервитьорите през повечето време си говореха и не наблюдаваха дали имаме нужда от нещо.
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бодега Ранчеро Стекхаус, защото е лоялен клиент.
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Рич****, защото е лоялен клиент.
 
Nikolay получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кулинарна работилница Deli4i, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)