Лилия

от София  
 
Лилия получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Лилия написа ревю за СПА хотел Елбрус
Имайки в предвид, сегашната обстановка в България, останах истински възхитена от хигиената и отношението на персонала въпреки, че е само 3*. Била съм в уж по реномирани хотели с много по лоши условия. Адмирация за целия колектив, който работи на това място. Останахме истински доволни и възхитени . Препоръчваме горещо да се посети.!!!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Синият лъв, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Анджи 2010, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Много приятна атмосфера. Препоръчвам горещо да опитате
5
Лилия написа ревю за Испански ресторант Bodega
Атмосферата е невероятно спокойна. Свиреше много лека и приятна музика, която отпуска сетивата и се чувстваш спокоен. Персоналът беше много приветлив и обслужването беше на ниво. Просто прекрасно място.
 
Лилия получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за SPA лято във Велинград! 2 или 3 нощувки със закуски!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант-механа Мамбо, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Ресторант и пицария Made in SUD
Уникално местенце. Пиците и салатите бяха с уникален вкус. С удоволствие бих повторила.
4
Лилия написа ревю за Пица-ресторант Топ Мания
мястото е приятно, персонала е любезен и е добро обслужването, само е малко тесничко и не е подходящо за посещение с малки деца.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пица-ресторант Топ Мания, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
5
Лилия написа ревю за Art Mirrors
Невероятно изпълнение. Благодаря им много за коректното отношение
4
Лилия написа ревю за Ресторант Мамбо
Много приятно местенце, на удобно място на центъра, но единственото, което не ми хареса, е че масите са прекалено мънички и е малко тесничко иначе обслужването беше на ниво и храната беше вкусна.
 
Лилия получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Рекламна агенция ГДМ Арт, защото е лоялен клиент.
Покажи още...