Лилия

от София  
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Лилия написа ревю за Хотел Селект****
Аз лично, няма да го посетя отново. Незнам откъде са тези 4 звезди, при положение, че нито храната е на ниво, нито обслужването, нито чистотата, нито СПА зоната става за нещо. Толкова е амортизиране не поддържан, че аз лично и една звезда не бих му дала. Персонала само чака да стане 21.00ч. и да се махнат от бара да не би да ви дадат някоя чаша с бира. За времето което прекарахме там един път не видях някой някъде да почисти. А минералното им джакузи е под всякаква критика. Мръсотия страшна.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Криейтив кетъринг, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
Лилия написа ревю за Цирк Колозеум
Програмата е прекрасна, но ходя за втора поредна година и няма нови неща в програмата. Затова мисля, че трети път ще е безмислено да се ходи.
 
Лилия получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Лилия написа ревю за СПА хотел Елбрус
Имайки в предвид, сегашната обстановка в България, останах истински възхитена от хигиената и отношението на персонала въпреки, че е само 3*. Била съм в уж по реномирани хотели с много по лоши условия. Адмирация за целия колектив, който работи на това място. Останахме истински доволни и възхитени . Препоръчваме горещо да се посети.!!!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Синият лъв, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Анджи 2010, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Лилия написа ревю за Zdravets Hotel Conference & SPA****
Много приятна атмосфера. Препоръчвам горещо да опитате
5
Лилия написа ревю за Испански ресторант Bodega
Атмосферата е невероятно спокойна. Свиреше много лека и приятна музика, която отпуска сетивата и се чувстваш спокоен. Персоналът беше много приветлив и обслужването беше на ниво. Просто прекрасно място.
 
Лилия получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за SPA лято във Велинград! 2 или 3 нощувки със закуски!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант-механа Мамбо, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)