Надежда

от Пловдив  
 
Надежда получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Биляна Бийч****, защото е лоялен клиент.
 
Надежда получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апартхотел Врис***, защото е лоялен клиент.
 
Надежда получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апартхотел Врис**, защото е лоялен клиент.
3
Надежда написа ревю за СПА хотел Елбрус
Много любезен персонал. По отношение на храната - разнообразие липсва и има единични случаи на използване на продукти от предишния ден. По време на нашия 7 дневен престой имаше довършителни строителни дейности дори в часовете между 14 и 16 часа. Няма табела, която също да напомня, че не е желателно използването на детската площадка в същия часови диапазон, защото е в близост до стаи и апартаменти на хотела.
 
Надежда получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Двама във Велинград, в апартамент лукс! Нощувка със закуска и вечеря!
 
Надежда получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Надежда написа ревю за Балнеологичен център Камена
Престоя ни беше приятен, персонала любезен. Разнообразието на храната оскъдна и процедурите, които се предлагаха към пакета безмислени.
 
Надежда получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Надежда получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
2
Надежда написа ревю за Хотел Замъкът***
Много романтично място, но има още много да се желае относно хигиена и храна.
 
Надежда получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Надежда получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Венера, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)