Ангелина
от Бургас
Ангелина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Escape Rooms Mazze Burgas, защото е лоялен клиент.
Ангелина получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Ангелина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Паяжината, защото е лоялен клиент.
Ангелина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Аги Нейлс, защото е лоялен клиент.
Ангелина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Маникюр с гел лак SNB - без или със поставяне на течен гел за подсилване на нокътната плочка!
Ангелина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Art Vision, защото е лоялен клиент.
5
Ангелина написа ревю за Студио Аги Нейлс
Много хубав маникюр. Добро обслужване -момичето е много внимателно и старателно.
Ангелина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Аги Нейлс, защото е лоялен клиент.
Ангелина получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
Ангелина получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
Ангелина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Ангелина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Ваня, защото е лоялен клиент.
Ангелина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Блясък, защото е лоялен клиент.
3
Ангелина написа ревю за Комплекс Форест Нук
Парната баня не работеше, както разбрах отдавна, а в офертата се предлагаше използването на парна баня, което не отговаряше на действителността. Хигиената в спа-центъра беше доста лоша, водата в басейна и джакузито - много мръсна. Единственото нещо, което можеше да се ползва, беше сауната.
Храната беше доста еднообразна и нямаше голям избор.
Плюсът е, че в целия хотел беше топло.
Храната беше доста еднообразна и нямаше голям избор.
Плюсът е, че в целия хотел беше топло.