ЛИЛИЯ

 
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Вероника, защото е лоялен клиент.
 
ЛИЛИЯ получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sun & Nails, защото е лоялен клиент.
 
ЛИЛИЯ получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
1
ЛИЛИЯ написа ревю за Комплекс Водопада
Разболяхме се поради това,че нямаше топла вода три дни...
 
ЛИЛИЯ получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
 
ЛИЛИЯ получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Chicken King, защото е лоялен клиент.
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за масажи House, защото е лоялен клиент.
 
ЛИЛИЯ получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Мария МагдаЛена, защото е лоялен клиент.
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Master, защото е лоялен клиент.
1
ЛИЛИЯ написа ревю за Life Restaurant
Тази година шарана не ни хареса...
 
ЛИЛИЯ получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
ЛИЛИЯ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметично SPA студио Елена, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)