Ани

 
3
Ани написа ревю за Еко хотел Здравец
Всичко беше чудесно,само трябва и помещението на басейна да се затопли.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Еко хотел Здравец***, защото е лоялен клиент.
5
Ани написа ревю за Хотелски комплекс Ливадите
Препоръчвам
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Конна база Тара, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кетъринг Дони, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Relax club - Парк хотел Пловдив, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парти агенция Fun, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Детски рожден ден за до 10 деца, с включено меню, забавен портрет и изненада за рожденика!
 
Ани получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
4
Ани написа ревю за Детски център Пимпа
беше много добре,но винаги има какво още да се желае
5
Ани написа ревю за Хотел Хийт
обслужването беше на ниво и престоя беше страхотен!
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Детски център Пимпа, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA Комплекс Александър***, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)