Marti

 
 
Marti получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС, защото е лоялен клиент.
 
Marti получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
5
Marti написа ревю за Topola Skies Resort & Aquapark
Невероятно изживяване
5
Marti написа ревю за Лодки Лонгоз и Люси
Много приятна разходка, че накрая и вкусен сладолед хапнахме.
5
Marti написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Професионално и учтиво обслужване.
 
Marti получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС, защото е лоялен клиент.
5
Marti написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Доволен съм.
 
Marti получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от АВТОЦЕНТЪР САС, защото е лоялен клиент.
 
Marti получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Престоят ни в "Емили Фемили Хаус" беше чудесен. Изключително любезни и готови да помогнат във всеки един момент домакини. Толкова обгрижвани не сме се чувствали никъде. Удобни стаи, чисти, с всичко необходимо в тях. Разположението на къщата е прекрасно, в близост до всички забележителности, а гледката е наслада за окото. Препоръчвам горещо! :)
 
Marti получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Marti получава значка BG Пътешественик, защото посети поне 30 обекта от нашия пътеводител!
 
Marti получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Детски клуб Dodo, защото е лоялен клиент.
 
Marti получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Медико-дентален център Sana, защото е лоялен клиент.
 
Marti получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Медико-дентален център Sana, защото е лоялен клиент.
 
Marti получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)