НЕЛИ

 
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от "Дом на илюзиите", защото е лоялен клиент.
4
НЕЛИ написа ревю за Хотел Панорама
Много вкусен, пресен, забележка ,че нямаше подложка, а беше поставен направо върху тортената кутия.
4
НЕЛИ написа ревю за Хотел Панорама
Според очакванията., бяха вкусни, с добър вид, прясно приготвени.
4
НЕЛИ написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Бързо обслужване
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
4
НЕЛИ написа ревю за Кабинет за здраве
Доволна съм.
 
НЕЛИ получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FC VARNA, защото е лоялен клиент.
 
НЕЛИ получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Краси, защото е лоялен клиент.
 
НЕЛИ получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от J.K.Nail, защото е лоялен клиент.
5
НЕЛИ написа ревю за Фото студия Pixel Plus
Бързо, качествено, изгодно.
1
НЕЛИ написа ревю за Верига Бурлекс
Разочарована., липсва персонал за обслужване, не са запознати предварително с офертата, пържолата леко намирисваше.
 
НЕЛИ получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота J&M, защото е лоялен клиент.
 
НЕЛИ получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Sense, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)