Мартин
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Дружба, защото е лоялен клиент.
4
Мартин написа ревю за Автоцентър Вени
Персонала беше любезен , но не ми направиха стенд, заради невъзможността за развиване на кормилните накрайници.
Мартин получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
2
Мартин написа ревю за Автосервиз Ауто Виджи
Заредиха климатика и вече работи , но е под въпрос с колко количество като грамаж. При механичната проверка се видя, че има налягане в системата. А двамата служители казаха:
Празна е на нула, ще го заредим с 550гр...
Не бих посетил сервиза отново!
Празна е на нула, ще го заредим с 550гр...
Не бих посетил сервиза отново!
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
Мартин получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Мартин се регистрира в Grabo.bg.