Marin

 
 
Marin получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
5
Marin написа ревю за Автосервиз SOS
Всичко мина много бързо,точно и коректно. След две години пак ще дойда!
 
Marin получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Marin получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС, защото е лоялен клиент.
1
Marin написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Гадна, мръсна зарибявка. Платих 9.90лв.за да ти отворят капака на колата, и от там всичко друго си го плащаш от скъпо прескъпо. Чаках 2 часа за нищо!!! Повече няма да посетя това място.
1
Marin написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Изкаха да ме изпратят на друг адрес, защото правили PSR за ковид, но след като най учтиво помолих защото чаках 1 час отвън при 50 човека кашлящи и кихащи без маски(малоумници) все пак решиха да ми направят изследването понеже беше последен ден на ваучера!!!
 
Marin получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Marin получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
 
Marin получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)