Активни промо оферти:
Въпроси и отговори
200 Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...Много благодарим за уточнението. Приятен и усмихнат ден!
Здравейте!
Ако може да ни изпратите номерата на Вашите ваучери.
Благодарим предварително!
Здравейте!
Много сме радостни от Вашия отговор.
Благодарим Ви!
Поздрави!
Здравейте!
На Ваше име ли се води?
Здравейте!
Моля обадете се на номера за контакти 0889516828 или ни пишете на usbheart@gmail.com
Поздрави!
Отговорено
Отговорено
Вие сте получила своята пратка на 15.03.
Здравейте!
Номера на Вашата пратка е 71000000601203 и на 07.03 е пристигнала в офис Варна Чайка. Моля проверете на място.
Благодарим предварително!
Хубав ден!
Здравейте!
Вашата поръчка е пристигнала в офис Стара Загора Хаджи Д.Асенов на адрес ул. Хаджи Д.Асенов 95 още на 01.03. Моля проверете на място!
Благодарим предварително.
Хубав и успешен ден!
Здравейте!
Ако все още не сте си получили пратката, моля дайте ни повече подробности или се обадете на телефона за контакти, за да проверим.
Приятен ден!
Здравейте!
Вашата пратка е пристигнала в офис Варна Чайка още на 08.03. Моля проверете на място!
Благодарим предварително.
Приятен ден!
Здравейте!
Вашата пратка е била доставена и отказана от Вас на 19.03. Ако може да ни пишете причината или се обадете на телефона за контакти 0889516828.
Хубав ден!
Отговорено
Здравейте!
Вие сте получила своята пратка.
Здравейте!
Вие сте приели своята пратка на 07.03
Здравейте!
Още при закупуването на ваучера можеше да избирате как да Ви бъде доставена пратката. Имаше и вариант да промените своя адрес за доставка преждевременно, както направиха много хора. Ние сме Ви изпратили пратката, така както Вие сте указали.
Приятен ден!
Вие сте получила своята пратка
Вие сте получила своята пратка на 12.03
Здравейте!
Вие сте получила своята пратка на 09.03
Поздрави!
Вие сте получили своята пратка на 08.03
Здравейте!
Вашата пратка Ви е била доставена на 12.03
Приятен ден!
Здравейте!
Вашата пратка е изпратена на адрес Улица Хан Аспарух 2 гр.Пловдив.
Поздрави!
Отговорено
Вашата пратка е доставена на 06.03
Поздрави!
Здравейте!
Моля обадете се на телефона за контакти 0889516828 или ни пишете на e-mail usbheart@gmail.com и ще Ви дадем разяснения как може да стане това.
Поздрави!
Вие сте получили своята пратка на 06.03
Поздрави!
Здравейте!
Вашата пратка е изпратена по куриер
Поздрави!
Вие сте приели своята пратка на 02.03
Поздрави!
Здравейте!
Вашата пратка е приета на 08.03. Старали сме се да вдигаме телефона и да отговаряме на запитванията максимално бързо и точно, без да пропускаме. Телефонната линия дава свободен сигнал при провеждане на разговор и най-вероятно за това не сте могъл да се свържете с нас, за което се извиняваме!
Пожелаваме Ви лек и успешен ден!
Вашата пратка е доставена на 14.03
Поздрави!
Отговорено
Здравейте!
Изпратили сме по-голямата част от заявките към куриерските служби, но за съжаление при фирма Еконт се получава забавяне и е възможно Вашата поръчка да пътува в момента.
Изчакайте да Ви изпратят съобщение, че пратката Ви е пристигнала в офиса, който сте посочили и може да си я получите.
Поздрави!
Здравейте!
Вашата поръчка е изпратена към офисите на куриерска служба Еконт. Моля изчакайте съобщение от тях.
Приятен ден!
Отговорено
Отговорено
Вие сте получили своята пратка.
Поздрави!
Здравейте!
Вашата поръчка е доставена. Извиняваме се за забавянето!
Поздрави!
Вие сте получили своята пратка
Вие сте приели своята пратка на 05.03.2012
Отговорено
Вие сте приели своята пратка на 03.03.2012
Вие сте получила своята пратка на 05.03.2012
Вие сте приела своята пратка
Вие сте приели своята пратка
Здравейте!
Уверяваме Ви, че ще получите поръчаното, макар и след изтичане на срока на валидност. Молим да ни извините за голямото забавяне и се надяваме да останете доволен от крайния резултат.
Приятен уикенд!
Здравейте!
Това съобщение, което сте получила е автоматичен отговор от сайта на grabo.bg, който означава, че ние сме приели Вашата заявка и в момента работим по нея. Ще направи всичко възможно да доставим пратките към куриерските служби в понеделник, 27.02 и най-вероятно те ще са готови да Ви ги предоставят сряда или четвъртък.
Поздрави!
Здравейте!
Вашият ваучер е маркиран като използван за да сте сигурна, че ние сме приели Вашата заявка и Вие ще получите поръчаното. Надяваме се, че ще успеем да занесем пратките към куриерските служби в понеделник, което означава, че те ще се свържат с Вас към средата на другата седмица.
Приятен ден!
Здравейте!
Искаме да Ви уверим, че ситуацията в никакъв случай не е приятна и за нас. Поставените срокове се оказаха недостатъчно време за изпълнение на всички поръчки. Искрено се извиняваме за причинените неудобства на всички потребители. От grabo.bg могат да върнат парите на всеки, който не желае да чака повече и смята, че продуктът вече няма да му свърши работа.
В случай, че желаете да получите поръчаното USB с формата на сърце, то Ви молим да изчакате средата на другата седмица, когато всички заявки ще са обработени и пратките ще са предвижени към куриерските служби.
Пожелаваме Ви приятен уикенд и се надяваме да останете доволни от крайния резултат!
Вашата пратка е доставена на 02.03.2012
Отговорено
Вашата пратка е доставена на 05.03.1012
Вашата пратка е с номер 71000000589528 Моля проверете в курерска служба Еконт Експрес.
Поздрави!
Отговорено
Вие сте получили своята пратка на 12.03.2012г.
Поздрави!
Здравейте!
Искаме да Ви уверим, че всеки ще си получи поръчаното, просто е въпрос на време. Молим Ви за още малко търпение и искрено Ви се извиняваме за причиненото неудобство. Ако сте решила, че продуктът няма да Ви свърши работа и не желаете да чакате повече може да си откажете ваучера като се свържете с grabo.bg и те ще Ви върнат парите без проблем.
Още веднъж Ви молим за извинение и благодарим предварително.
Пожелаваме Ви приетен ден!
Здравейте!
Наистина много се забавихме, но Ви молим за още малко търпение. Всеки ще получи поръчаното най-късмо до средата на другата седмица. Гарантираме Ви, че ще получите своето USB, макар и с голямо закъснение.
Още веднъж Ви молим да ни извините.
Приятен ден!
Здравейте!
Много се извиняваме за закъснението, но наистина се стараем да Ви доставим поръчаното до крайния срок на валидност на ваучреа. Уверяваме Ви, че в краен срок най-късно до началото на другата седмица ще получите своето USB във формата на сърце.
Поздрави!
Здравейте!
Няма нужда да питате куриерските служби, тъй като нашите пратки все още не са при тях. Стараем се да Ви ги придвижим в петък, за да може да са при Вас в понеделник, краен случай вторник при Вас.
Още веднъж Ви се извиняваме за закъснението и Ви молим за още малко търпение. Работим по въпроса да си получите поръчаното в най-скоро време. Уверяваме Ви, че всеки ще получи поръчаното.
Приятен ден!
Здравейте!
Искаме да Ви уверим, че се стараем да получите поръчаното в най-скоро време. Съобщението, което Вие сте получила е автоматичен отговор от сайта grabo.bg и означава, че ние сме приели Вашата заявка и в момента я обработваме. Това Ви гарантира, че ще получите своето USB, макар и с голямо закъснение. Молим Ви за още малко търпение и се извиняваме за причиненото неудобство.
Приятен ден!
Здравейте!
Искаме да Ви уверим, че се стараем да получите поръчаното в най-скоро време. Още веднъж се извиняваме за голямото забавяне, но интересът към продукта се оказа огромен и имаме много заявки. Молим Ви за още малко търпение и се надяваме, че ще останете доволна от крайния резултат.
Хубав ден!
Здравейте!
Вашият адрес за доставка е поправен. Вие ще получите своето USB с формата на сърце в офис на фирма Еконт - Поморие.
Приятен ден!
Причината е, че сте получили автоматичен имейл, че ваучера е използван. Което означава, че пратката се обработва и тепърва отива в куриерската фирма.
Ще ги получите на адреса който сте посочили.
Срокът ще се удължи. Всеки ще си получи закупената стока на посочения адрес.
Получили сте автоматичен email че ваучера е използван, което не е лъжа. Ние сме взели вашите данни и пратката е придвижена към куриер. Ще я получите до няколко дни.
Моля кажете ми номер на вашият ваучер?
Здравейте!
Можем да Ви уверим, че всеки ще получи поръчаното до крайния срок на валидност на ваучерите. Още веднъж Ви молим за извинение и малко търпение. Продуктът наистина си заслужава и се надяваме да останете доволна от крайния резултат.
Хубав ден!
Здравейте!
Поради големият потребителски интерес се получи закъснение в разпращането на флашките. Срокът на валидност на ваучерите 25.02.2012 ще бъде спазен и всеки ще получи поръчаното.
Приятен ден!
Здравейте!
Ако сте получили e-mail от нас това означава, че ние сме предвижили Вашата заявка и в момента я обработваме. Когато пристигне в куриерските служби те също ще трябва да я обработят и тогава ще се свържат с Вас. Очаквайте това да се случи в петък или краен срок събота 25.02.2012.
Още веднъж Ви молим да ни извините за закъснението и причиненото неудобство.
Приятен ден!
В срок от 10 дни след получаване на продукта.
Здравейте!
Ще получите своята флашка до крайния срок 25 вефруари. Ние форматираме всички флашки, а при рекламация Ви заменяме с нова.
Извиняваме се за закъснението, но правим всичко възможно да стане най-бързо доставката.
Хубав ден!
Извиняваме се за забавянето! Ще получите флашката до няколко дни.
Ще получите вашата флашка до няколко дни.
Да приемаме рекламации. Пишете на e-mail-а.
Здравейте!
Поради големият потребителски интерес заявките се обработват много бавно от наша страна, а след това се появява забавяне и от страна на куриерските служби. Искрено се извиняваме и полагаме усилия да получите поръчаното в най-скоро време!
Приемаме рекламации и ще Ви снабдим с изрядна флашка, в случай, че откриете проблем. Тази дейност ще започне да се извършва след 25 февруари.
Благодарим предварително за търпението Ви.
Хубав ден!
Здравейте!
Рекламации ще се приемат след 25 февруари. Обадете се на посоюенич телефон за повече подробности.
Приятен ден!
Здравейте!
Всички ще получат поръчаното до крайния срок на изтичане на ваучера - 25 февруари. Още веднъж се извиняваме за забавянето и неудобството, но Ви молим за още малко търпение.
Приятен ден!
Здравейте!
Приемаме рекламации след 25 февруари. Моля обадете се на посочения телефон за повече информация.
Хубав ден!
Здравейте!
Вашият ваучре е маркиран като използван, защото сме приели заявката Ви и я обработваме. Очаквайте своето USB края на тази семцица, т.е до крайния срок на валидност на ваучера.
Приятен ден!
Отговорено.
Получили сте имейл, че ваучера е използван. Което означава, че ние сме придвижили пратката към куриер. Очаквайте СМС от Еконт до няколко дни. Извиняваме се за забавянето.
Здравейте!
Ако към днешна дата все още не сте получили своята флашка се обадете на посочения телефон за контакти.
Приятен ден!
Здравейте!
Най-вероятно сте получили e-mai, че Вашият ваучер е използван, което означава, че ние сме приел Вашата заявка и в момента я придвижваме към офисите на Еконт. Очаквайте SMS съобщение от тях, че пратката е доставена и може да отидете да си я вземете.
Приятен ден!
Няма грешка. Ще я получите до няколко дни.
Здравейте!
За рекламации се обърнете на посочения телефон за контакт след 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте!
За рекламация се обадете на посочения телефон след 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте! Вие ще получите своята флашка в офис на Еконт - Капана края на другата седмица. Приятен ден!
Здравейте! Към момента няма такава възможност.
Поздрави!
Здравейте! Искрено се извиняваме за забавянето. Причината е големия потребителски интерес и по-бавното оформяне на заявките. Вие ще получите своята флашка с формата на сърце към края на другата седмица.
Поздрави!
Здравейте! Искрено се извиняваме за причинентото неудобство. Стараем се да изпълним доставките в най-кратък период. Занапред клиентите от гр.Варна ще имат възможност да получават поръчаното си от нашия офис, което ще улесни работата с куриерските служби и доставките до другите градове.
Приятен ден!
Здравейте!
Извиняваме се за забавения отговор.
Поздрави!
Здравейте! Искрено се извиняваме за забавянето на доставката, както и на отговорите Ви. Работим усилено по въпроса всеки да получи своята флашка в най-скоро време и ще спзаим задължително срока на валидност на ваучерите! Всеки ще получи поръчаното, няма място за притеснение. Молим Ви да бъдете още съвсем малко търпеливи. Флаш паметта си струва парите и има своите неуспорими качества!
Надяваме се, че отговорът Ви задоволява и още веднъж Ви молим за Вашето извинение и търпение.
Приятен ден!
Здравейте! Стараем се да отговаряме на въпросите съзможно най-бързо. Работим по изпълнението на всички заявки и всеки ще получи своята флашка към края на другата седмица, т.е до края на валидност на ваучера 25 февруари.
Приятен ден!
Здравейте! За рекламации се обадете на посочения телефон за контакти. Вашата флашка ще бъде подновена след разпращането на заявките, т.е след 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте! За рекламации се обадете на посочения телефон за контакти. Вашата флашка ще бъде подновена след разпращането на заявките, т.е след 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте! Вие ще получите своята флашка до 25 февруари. Отново се извиняваме за причиененото неудобство и молим да бъдем извинени.
Поздрави!
Здравейте! За рекламации се обадете на посочения телефон за контакти. Вашата флашка ще бъде подновена след разпращането на заявките, т.е след 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте! Уверяваме Ви, че всички ще получите поръчаните флашки до крайния срок на ваучера - 25 февруари! Извиняваме се за неудобството. Поздрави!
Здравейте! Уверяваме Ви, че всички ще получите поръчаните флашки до крайния срок на ваучера - 25 февруари! Извиняваме се за получилото се неудобство. Продуктът наистина си заслужава! Поздрави!
Здравейте! Вашата флашка ще Ви бъде доставена края на другата седмица, т.е. до крайния срок на ваучера.
Още веднъж се извиняваме за забавянето! Поздрави!
Здравейте! Искрено се извиняваме за закъснението, което е породено от силния интерес към продукта! Всички ще получите своите флашки до крайния срок на ваучера - 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте!
Може да заповядате да си я вземете след средата на следващата седмица на адрес ул.Капитан Райчо 5.
Поздрави!
Здравейте! За съжаление поради големият брой заявки се получи забавяне в обработката им. Правим всичко възможно да поучите своите флашки в най-скоро време. Не можем да Ви обещаем, че ще получите своята в понеделник. Крайният срок на изтичане на ваучера е 25 вефруари и всеки ще получи поръчаното до тогава!
Поздрави!
Здравейте! Ще имаме възможност да Ви изпратим флашките до края на валидност на ваучера - 25 февруари. Благодарим Ви за търпението и се извиняваме за неудобството.
Поздрави!
Здравейте! Моля обадете се на телефона за контакти за повече информация.
Поздрави!
Здравейте! Уверяваме Ви, че ще получите поръчаните флашки до крайния срок на ваучера - 25 февруари! Извиняваме се за неудобството. Поздрави!
На посоченият телефон постоянно отговаряме, ако не сте успели да се свържете е било ако сме разговаряли с друг клиент.Абсолютно сте права .Наистина не очаквахме толкова голям интерес и затова се забавяме с доставката
Здравейте!
За съжаление няма да имаме възможност да Ви изпратим флашката в понеделник. Молим да изчакате средата на другата седмицата (22-23 февруари). Още веднъж се извиняваме за забавянето и причиненото неудобство.
Приятен ден!
Здравейте!
Вие ще получите своята заявка към края на другата седмица. Предварително благодарим за проявеното търпение.
Хубав ден!
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Телефонът за въпроси е на ваше разположение всеки работен ден от 9:00 до 17:00.
Поздрави!
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Пишете ни вашия адрес за доставка след 19-ти тъй-като ще я получите в средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте, причината за разликата е че ние предвижваме всички поръчки към Еконт, а след това те ги обработват. Понеже ние им носим стотици, не успяват да ги пуснат на същия ден. Със сигурност ще си получите флашката до средата на другата седмица!
Извинявайте за забавянето!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашките възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте, извиняваме се за забавянето на отговора и доставката. Определения срок се оказа недостатъчен за такъв голям обем поръчки. Обещаваме Ви, че ще получите своята флашка началото на другата седмица.
Поради забавяне в обработката на заявките ще Ви бъдат доставени средата на другата седмица. Правим всичко възможно да се справим по-бързо.
Ако куриера не може да Ви открие ще се свърже с Вас на посочения телефон в сайта.
Здравейте, извинявайте за забавянето, ала физическата обработка на поръчките отнема много тъй като са хиляди! Смятам че ще я получите до края на седмицата, в най-лошия сценарии това ще се случи до средата на другата седмица! Съжалявам за забавянето отново! Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите в средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! От Еконт пращат смс, когато продуктът е там!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Извинявайте за забавянето на отговорите, ала сме концентрирани на 100% в обработката на поръчките, тъй като вече много се забавихме!
Благодаря за разбирането
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! От Еконт си пращат смс-и така че изчакайте известяването. Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, какъв е проблема!
Здравейте, имахме преместване на офиса. От средата на следващата седмица ще могат да се получават и от там!
Здравейте, сега ви отгаварям и на това съобщение! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, съжалявам че ви работи бавно, форматирането винаги помага наистина!
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! От Еконт пращат съобщение, когато вашата поръчка е там! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите до средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, няма нужда да се прави друга заявка! Имаме забавяне заради големия брои на поръчките. Ще я получите другата седмица!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своита флашки възможно най-скоро! Ще ги получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Ако е посочен офис на Еконт - ще получите поръчката там и ще получите смс от тях. Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, получават се от 09:00 до 17:00. Когато вашата поръчка е там те ще ви известят със съобщение. Извинявайте за забавянето, причината е големия брои поръчки!
Поздрави
Отговорих на другия ваш въпрос и няма да се повтарям!
Усмивки
Съжалявам че чаката, ала продуктът си е уникален и накрая ще сте доволна!
:)
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, извинявайте за забавянето. Ако не сте посочила офис на Еконт може да ни пишете тук и ще го сменим!
Здравейте, всички платени флашки на 6 и 7 седми са пратени. Ако вашата е от тях ще я получите до 2 дни, ако е след това ще я получите до средата на другата седмица.
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! От Еконт пращат съобщение, когато вашата поръчка е там. Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, пише че ваучерите са използвани, защото ние сме придвижили поръчките до Еконт, ала те не успяват да обработят всичките наведнъж (поради бройката). Те ще ви уведомят със съобщение, когато вашата поръчка е там. Извинявайте за забавянето и благодаря за разбирането!
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Съжалявам за неспазване на датата, ала просо бяха хиляда поръчки преди вашата. Надявам се че ще ни разберете. Продуктът си заслужава чакането!
Поздрави
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, малко закъснявам с отговора, но все пак: никой никого не лъже. Ние придвижваме поръчките към Еконт, а те не ги обработват веднага поради големия брой. Когато пратката е в посочения офис те известяват със съобщение!
Здравейте, извинявайте за бавния отговор! Ако искате да си върнете парите - трябва да си анулирате ваучера в грабо. Ако решите да не го правите - ще си получите поръчката в средата на другата седмица. Извинявайте за забавянето!
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своята флашка възможно най-скоро! Ще я получите около средата на другата седмица! Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте! Искрено съжаляваме за забавянето и Ви молим да ни извините, но вашета флашка с формата на сърце ще Ви бъде доставена средата на другата седмица.
Поздрави!
Здравейте! Съжаляваме за закъснението, ала имаме забавяне в обработката на заявките. Правим всичко възможно да получите своита флашки възможно най-скоро!
Благодаря за разбирането и хубав ден!
Поздрави
Здравейте, днес е седмия работен ден от миналия понеделник. Ако сте го купили на 6-ти, ще го получите утре. Съжалявам за забавянето. Поздрави
Нашият срок за доставка е 7 работни дни! Когато е в офиса на Еконт ще получите съобщение! Поздрави
Няма нужно да изпращате нещо друго :) Ще си получите поръчката в срок 7 работни дни! Съжалявам за забавянето. Поздрави
Ако не сте отбелязали че ви трябват за 14-ти ще пристигнат до края на седмицата. Ако са наистина спешни ми звъннете на 0889/516828 и ще измислим нещо, защото и ние сме от Варна!
Здравейте!
Моля прочетете условията в сайта за повече информация.
Поздрави!
здравейте, от тези които са за 14-ти и са от края на предната седмица не сме успели да пратим всички. Ще получите доставката в срока 7 работни дни! Съжалявам за забавянето!
Здравейте, за съжаление няма да можем тъй като сме отделни фирми. Ние се занимаваме само с флашките! Поздрави
Здравейте, Щом е платена на 8-ми ще я получите до края на седмицата! Поздрави
Здравейте, щом не сте отбелязали че ви трябват за 14-ти ще ги получите до края на седмицата! Съжалявам за забавянето! Поздрави
Здравейте!
Поради големия брой заявки разпращането в уговорените срокове се оказа непосилно. Извиняваме се за закъснението и Ви молом за търпение. Продуктът наистина си заслужава и е страхотен подарък макар и без повод.
Поздрави!
Здравейте, телефонът не е бил изключен, а просто му падна батерията вчера след 17:10. Щом ваучера ви е от 7-ми ще го получите до края на тази седмица. Съжалявам за забавянето! Поздрави
Няма нужда да правите нищо! Грабо ни пращат цялата информация! Ще я получите в срок 7 работни дни! Поздрави
Здравейте!
Ако сте заявили, че желаете доставката да се извърши чрез куриерска фирма Еконт, то трябва да изчакате SMS съобщение от тях, че доставката Ви е пристигнала при тях и може да отидете да си я вземете. Това ще се случи по всяка вероятност края на другата седмица, поради забавяне в обработката на заявките. Молим да ни извините за забавянето.
Приятен ден!
Здравейте!
Ако сте заявили доставката да се извърши чрез куриерска фима Еконт, то те ще Ви изпратят SMS съобщение, когато пристигне при тях. На място ще трябва да заплатите 2,50лв. за доставката. Очаквайте своято USB до края на срока на валидност на ваучера - 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте!
Всички ще получат поръчаното до крайния срок на валидност на ваучера - 25 февруари. Още веднъж се извиняваме за забавянето.
Поздрави!
Извиняваме се за забавянето.
Колкото може да приеме куриерската фирма.
Здравейте!
Вашата поръчка ще бъде изпратена на адрес гр.Варна кв.Владиславово ул.Иван Павлов 13. Очаквайте куриерската служба да се свърже с Вас за повече подробности.
Поздрави!
Здравейте!
Вашата заявка ще бъде изпратена на адрес гр.Варна кв.Владиславово ул.Иван Павлов 13. Очаквайте курирерите да се свържат с Вас, когато флашката пристигне при тях. Крайният срок е 25 февруари. Ако имате въпроси използвайте телефона за контакти.
Поздрави!
Здравейте!
Вашата флашка би трябвало да е изпратена към куриерската служба. Изчакайте те да се свържат с Вас кога да отидете да си я вземете.
Поздрави!
Здравейте!
За съжаление имаме забаяне в обработката на заявките. Вие ще получите своята флаш памет в края на другата седмица, т.е до крайния срок на ваучера - 25 февруари. Още веднъж молим да ни извините.
Поздрави!
Здравейте!
Ако сте поръчали своята флаш памет с формата на сърце след 10 февруари, то доставката ще се извърши към края на следващата седмица, т.е до 25 февруари.
Поздрави!
Здравейте!
Вие ще получите пратката края на другата седмица - до крайния срок на валидност на ваучера до 25 февруари. Очаквайте куриерите да се свържат с Вас, относно условията кога ще Ви ги доставят.
Поздрави!
Правим всичко по силите си, но поръчките са страшно много. Извиняваме се за забавянето.
да ще ги получите
за това в офертата беше описано , че които са отбелязали ще бъдат обслужвани с предимство.срокът за доставка го увеличихме тъй като на за пратки пращани на тази цена Еконт ни слага лимит 300 на ден
ако сте купили ваучера на 06.02 най-късно на 15.02 ще я получите
ваучерът не ви трябва разпечатани не е нужно нищо да пращате, но няма да може да ги получите до 14.02
надявам се отговорът да е достатъчен :)
вие за 14.02 ли ги искате?проблем ли ще е да дойдат на 15.02?
Имаме голямо забавяне поради големия брой поръчки. Извиняваме се за което. До няколко дни ще ги получите.
Пратете ни номера на ваучера, за да проверим какъв е проблемът.
До няколко дни.
До няколко дни.
Няма да успеем тъй като има страшно много поръчки.
ваучерът ще ви го пратят на електронният адрес, а флашката ще ви я пратим или на адресът който сте посочили или до Еконт офис.В дена в който ще я получите ще имате смс от Еконт .
Ако не я получите утре , ще е при вас на 15.02
Флашката ще пристигне в срок от 7 работни дни на поръчката ви.
ние имаме организация , но Еконт не може да приеме повече от 300 пратки , които да бъдат получени на тази цена от 2.50.ако предполагахме че ще има толкова ваучери продадени , нямаше да дадем този срок за доставка
ако не сте отбелязали че ви трябва до 14ти сме ви забавили за да можем да изпратим тези на които е било отбелязано.
Ще променим офисът за доставка няма проблем
съжелявам много че сте недоволна от нас и имате право за това.
Очаквайте вашата поръчка до няколко дни.
Имаме голямо забавяне поради големия брой поръчки. Извиняваме се за което. Ще получите флашката до няколко дни.
Здравейте!
Не е необходимо да изпращате e-mail. Изчакайте куриерите да се свържат с Вас кога ще Ви доставят USB флашката.
Поздрави!
Здравейте! За съжаление поради големият брой заявки се получи забавяне в обработката им. Правим всичко възможно да поучите своите флашки в най-скоро време. Крайният срок на изтичане на ваучера е 25 вефруари и всеки ще получи поръчаното до тогава!
Поздрави!
Здравейте! Извиняваме се за голямото забавяне, но се натрупаха много поръчки. Очаквайте флашките средата на другата седмица.
в срок от 7 работни дни
Здравейте!
За съжаление имаме забавяне в обработката на доставките и поради това Вашата доставка ще бъде извършена към средата на другата седмица. Очаквайте куриерите да се свържат с Вас с подробности.
Поздрави!
помолихме Грабо да увеличат срокът до 7 работни дни тъй като куриерската фирма няма възможност да приема повече от 200 броя пратки на ден , които доставката им е тази цена 2.50.
Затова обработваме първо тези които са отбелязали , че им трябва за Свети Валентин.
Вие отбелязали ли сте , че ви трябва за 14.02?
на 16.02.ще получите и смс от Еконт
ще ги получите с една пратка , но за съжаление няма да успеем да ви ги доставим до 13.02
да , ще го получите на 14.02 в офисът който сте избрали
Здравейте!
Не е необходимо да проверявате всеки ден дали Ви е пристигнала пратката. Куриерската служба ще Ви уведоми чрез SMS съобщение, тъй като те също обработват голям брой пратки и това е най-удобният начин за известие.
Поздрави!
Да ще ги получите на 13.02
Здравейте! За съжаление поради големият брой заявки се получи забавяне в обработката им. Правим всичко възможно да поучите своите флашки в най-скоро време. Крайният срок на изтичане на ваучера е 25 вефруари и всеки ще получи поръчаното до тогава!
Поздрави!
може ли да ми пишете какъв е номерът на ваучера за да мога да ви дам повече информация относно доставката
когато колегите обработват вашата пратка ще ви звъннат за да уточните в кой офис искате да го получите
за съжаление аз не мога да ви видя профила:(.може да ми пратите телефонният номер на имейла usbheart@gmail.com , защото ако нямам моблният ви номер няма да може да получите съобщение от Еконт
Сърцата ще пристигнат заедно на един адрес , но за съжаление няма да можем да ви ги пратим до 14ти .
не е нужно нищо да уточнявате , за двата вааучера ще ви да де да попълните само един адрес , а ние в системата ще видим че са два и ще ви ги пратим заедно
От датата на плащане на ваучера си сметнете 5 работни дни и чакайте да получите съобщение от Еконт на мобилният номер , който сте посочили
нищо не е необходимо да представяте в офисът на Еконт само трябва да платите наложеният платеж от 2.50 , което всъщност е цената на доставката платена предварително от мен за може да бъде пратено за тази цена
не , ние го виждаме в системата
заплащате 2.50 в Еконт , ако не сте си купили ваучер все още не мисля че ще успеем да ви го пратим до 15ти защото има много пратки преди вашата
Не, това което сте написал е напълно достатъчно
да защото ще бъдат в една пратка
винаги се получават , и допълнително аз съм казала на Еконт отново че за моите пратки е задължителна тази екстра
да, тъй като ще бъдат в една пратка
изпратена е както сте пожелали до 10.02, би трябвало вече да сте получили смс ,ако има някакъв проблем моля да пишете .
това което сте направили е напълно достатъчно за да може да ви пратим сърцата.
единствено тази промоция в Грабо ви дава възможност да закупите продукта на тази цена
това опрделено е транспортен дефект тъй като ние ги проверяваме преди пращане и дори ги опаковам с специални пликове с балончета за да избегнем този проблем.Очаквайте обаждане от наша страна да разрешим проблема възможно най бързо
няма проблем, просто когато бяхте писали предният път , явно плащането не се беше отразило и не се виждаше че имате ваучер.
Разбира се че е възможно.Вие предполагам искате да е до офис на Еконт ,близък до адресът който сте посочили.Моля потвърдете дали е така
срокът се спазва, но се получава разминаване тъй като когато сте платили ваучера ,не се отразява веднага като платен , и оттам може да има 1 дена разлика
тоест не искате да е на адресът който сте посочили , а до офиса на Еконт до жп гара в Стара Загора.Там ще ви ги пратим :)
моля пишете на usbheart@gmail.com кой е актуалният адрес за доставка
до офис на Еконт е 2.50 лв, до адрес на получателят е 6 лв доставката
вие написахте ли че ви трябва за 14ти както беше обяснено в условието на промоцията?
от заплащането
благодаря ви
не е нужно да разпечатвате ваучера за получаване на пратката , ние преди да ви пратим сърцето сме проверили дали имате ваучер
вие имате ли закупен ваучер?
Ние сме ви го пратили както сте отбелязали и би трябвало утре да е в офисът на Еконт на ул.Резбарска , който сте избрали но за всеки случай изчакайте да получите смс
Не няма да можете да го получите до понеделник
Да, разбира се, че е валидна, щом я виждате в сайта!
не няма да успеем да ви го доставим до 14ти
ако има проблем пишете ни на usbheart@gmail.com, и или ви го подменяме или връщаме сумата която сте платили , но това не е гаранция а само ако при получаване продукта е дефектен
Тъй като има много поръчки и метерологичните условия затрудняват куриерите може да има забавяне до 16.02.Когато е в офисът на Еконт който сте посочили ще получите смс на мобилният ви номер
няма проблем ние знаем къде са адресите на офисите
При грабването на ваучера си, трябва да посочите желания от Вас адрес за доставка. Това е достатъчно, за да получите закупения артикул.
разбира се
ако адресът е на офис на Еконт цената ви за доставка ще бъде 2.50
При грабването на ваучера си, трябва да посочите желания от Вас адрес за доставка. Това е достатъчно, за да получите закупения артикул.
ние тестваме всеки един продукт , но е ясно че ако получите продукта и не работи може да се свържете с нас и да ви го подменим.
За съжаление тъй като не знаем как работите с него на какви програми използвате , и дали проблема е наистина в продукта или в начина му на употребане можем да ви предложим гаранция
Ако ваучерите са платени и сте си попълнили адрес за доставка, сега само трябва да изчакате да получите смс от офиса който сте посочили или да ви достави куриер ако сте избрали да е до адрес доставката.На куриера или в куриерската фирма не е нужно да представяте ваучерите
При грабването на ваучера си, трябва да посочите желания от Вас адрес за доставка. Това е достатъчно, за да получите закупения артикул.
Когато е изпратен продукта, тогава на Вас трябва да Ви се отрази като използван.Ако е било днес, очаквайте флашката утре!
произвеждат се в Китай по поръчка за нашата фирма
вие написали ли сте си , че искате да дойдат то петък?
да , точно така
Да точно така
да ще променим адресът на получаване
флашката е 4 гигабайта
надявам се да успеем , надявам се времето да ни позволи да доставим на всички
За да получите сърцето трябва да попълните формата за завяка като напишете кода на ваучера и секретният код.След като направите това не е нужно да представяте нищо в Еконт при получаването на пратката.
моля пратете ми имейл на usbheart@gmail.com където опишете ваучера-номер и секретен код,адрес за доставка(кой офис на Еконт) мобилен телефон и че ви трябва до 14.02
Ако сте посочил че ви трябва за 14.02 ще дойде на 13 или 14.02 в офисът на Еконт който сте избрали, а ако не до 16.02.Когато е в офисът на Еконт ще получите съобщение на мобилният номер който сте посочили .
ако имате предвид определен windows .Работи с всички видове.
Да естествено
Най широката част в сантиметри е 4 см, а в най-дългата си част е отново 4 см.Надявам се че добихте представа :)
Да същата е .В червена торбичка е .Това са различни промоций които ние правим .
Всички снимки са на един и същ продукт.
Когато погледнете сърцето отпред е разделено на две части.Лявата е сребърен цвят -метална , а дясната прозрачен бял кристал.
Отзад е цялото метално сребърен цвят
вие когато попълнихте формата за доставка какво отбелязахте? Ако имате в предвид да за заедно в една пратка това е ясно.
сърцето е сребристо с бял (прозрачен) кристал и е само в този цвят
да ще направим всичко възможно ако метерелогичните условия позволяват да доставим на всички клиенти до 14.02 поръчките им
единствено ваучер закупен от промоцията в Грабо ви дава възможност да получите сърцето на тази цена.
естествено че ще е една такса ако се пратят до един и същ офис в една пратка
да можете ,продукта е флашка с форма на сърце която може да носите и като бижу
да пишете ми на usbheart@gmail.com и когато ви пращаме пратката ще вземем предвид промяната на вашето желание
не е необходимо да разпечатвате ваучер
да usb сърцето е с черна каишка
за съжаление не мога да ви да ви дам тази информация.ако искате да има качества на флаш памет от високо ниво , които са само и единствено за пренасяне на информация няма да бъдете удолетворена
ако посочите офис на еконт доставката ще е 2.50, а на адрес 6 лв.В денят в който сърцето е в офисът или ще ви го доставят ще получите съобщение от Еконт на мобилният номер , който сте посочили.
да естествено :)
офертата имаше грешка,опаковката е червена велурена торбичка
ако искате ще в ги пратим заедно ако искате поотделно
моля да пратите имейл на usbheart@gmail.com като опишете ваучерите и в кои офисите, също така за да може този който ще е подарък до русе да няма да плаща доставка ще трябва сърцето което е за Варна да бъде в наложен платеж вместо 2.50 , 5 лв.Ако правилно съм разбрала каква ви е идеята мисля ,че това е решението
ако ще бъдат пратени до един и същ офис 2.5 лв
благодаря ви , не съм сигурна дали е възможно .ако не е в противоречи е с политиката на Грабо сигурно ще го поставят
прав сте
ваучера се плаща при закупуването му , а доставката било то 2.50 или 6 лв се плаща при получаване тоест за един ваучер трябва да платите 9.90лв.
трябва да влезете в страницата на Еконт .там можете да намерите офис ,който е най удобен за вас за получаване на сърцето
благодарение на новата система, не е необходимо да попълвате нищо освен това което вече сте направили.Когато поръчката ви е в посоченият офис на Еконт ще получите съобщение на мобилният ви номер за да знаете кога трябва да отидете да я вземете.
когато usbто е в офиса на Еконт ще получите смс за да отидете да си го вземете.не е нужно да представяте нищо
Да, цената до офис на Еконт за цялата страна е 2.50лв., като сърцето ще го получите в червена подаръчна торбичка.
Запази любовта си! 4GB USB във формата на сърчице-колие за 9.90лв, от Ритайл Салюшънс