Отзиви от клиенти за Хотел Лилия****:
Всички оферти
Много съм доволна от престоя в хотел Лилия.Стаите бяха чисти и зареждани всеки ден с необходимото.Ресторантът беше доста пълен,но зареден.Често се образуваха опашки на кафе-машините.Персоналът на рецепция беше любезен и отзивчив.
Сърде4но благодарим на служителите на рецепцията, които днес ни помогнаха да стигнем до автогара Варна като ни повикаха такси и успяхме да се приберем до ВТърново! сем. Колеви
Чакахме 40 мин пред рецепцията да ни регистрират и докато чакахме паяк ни вдигна колата. Колата ни беше спряна пред хотела имаше и служител на хотела и е гледал и се радвал докато ни вдигали колата. Като го попитах защо не ни извика или да каже на служителя от паркинги и гаражи, че тъкмо си оправяме регистрацията и плащаме той ми отговори че не е длъжен да ми пази колата. Стаите са мръсни големи паяжини по ъглите в стаите. Храната е под всякаква критика. Не си заслужава ако ще и без пари да е.
Много близо до плажа, чиста стая, любезен персонал, храната- разнообразна и вкусна.
Опашка 40 човека на рецепция. Опашка 50 човека на топлата витрина в ресторанта. Местата за сядане в ресторанта свършват бързо. Борба и караници за шезлонги - при 700 гости на хотела, само 78 шезлонга. Никаква анимация. Дори няма следобедна закуска, децата да гризнат нещо, за сладолед да не говорим. Никакво разнообразие на храната и напитките - всеки ден едно и също, доста полуфабрикати. Бара затваря под носа ти в 21:59 нищо че сте 2-ма човека и сте чакали на опашка 20мин. Не заслужава и 2звезди.
Хотела не отговаря на 4 звезди. Храната е много лоша, еднообразна и безвкусна. От плодовете има само праскови и сливи. Приборите недостигат, персонала е малко и не се отсервира. Единствено стаята беше чиста. При резервацията бяхме попитани каква стая искаме, запазихме с изглед към морето, настаниха ни на първия етаж и море не се виждаше. С две думи - не бихме посетители хотела отново.
Язък за четирите звезди на хотела. Коридорите миришат на мухал, стаята със съмнителна хигиена. В банята нямаше течен сапун. Наложи се да търся камериерка да сложи. Стаите се отварят с карти, те правят проблем. Наложи се три се пъти да слизам до рецепцията за да дойде някой да ни съдейства и не бяхме само ние с този проблем.Храната в ресторанта уж много, постоянно вадят, но вземеш нещо да опиташ, да си хапнеш, то безвкусно и накрая уж много а не си ял. Намираш останки от кренвирши от закуската
Svetla 5
Много съм доволна, пак ще почивам в него!!!
Ели 2
Стаите са добри,но храната не става
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)