Като начало настаняването ни закъсня и чакахме около 40 минути камериерката да почисти стаята, въпреки че хотела беше почти празен и можеха да ни настанят в друга стая. Стаята ни 202 беше без балкон, очевидно такива стаи се използват за настаняване на гостите с ваучери, сякаш са втора категория хора
Джакузито не работеше, защото "още не бил дошъл сезона". Нямаше вариант за късно освобождаване на стаята, въпреки че ваучера го включваше. Всичко друго беше ок.
Dimа 5
Благодарим за прекрасното обслужване и вкусната храна. Чувстваме се наситени от хубави емоции. Задължително ще посетим отново хотела!
Персоналът и обслужването са под всякаква критика!
С М 5
Благодарим Ви, за прекрасната почивка, на целия персонал и на най–усмихнатите управителки на ресторанта и хотела. Топъл и уютен хотел, вкусна и разнообразна храна...препоръчвам безрезервно. Адмирации!!!
Благодатим Ви, за страхотната почивка.Очаровани сме от добре потдържаната и чиста база,от любезния персонал и страхотната храна която ни предложихте.Със сигурност ще Ви посетим отново!
Zhanna 1
Пълен позор, не си заслужава парите.Не знам по какъв стандарт са получили 4 звезди,но аз лично съм в стъпки подаване на жалба в Комисия за защита на потребителите.
Хубав хотел,вкусна храна, с приятен персонал, далеч от центъра ...
Ако предложат детска площадка, детско меню и безалкохолно в ресторанта към Ол инклузива със сигурност бих го посетила отново!
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)