Николай

 
1
Николай написа ревю за Хотел Вежен***
Толкова много неща са зле там, че няма да ми стигнат тези 500 букви, дори за половината. Ще кажа само номер едно по-гнусотия безспорно беше мръсния басейн. Толкова мръсен че по стените му имаше зелен мухал (пораснал) видимо не от скоро. А стотици от малките сини плочки се движеха свободно по дъното.
Второто което ме втрещи е вратата на стаята, която е толкова зле че трябва давама да я бутаме за да се отвори, или да повдигам бравата с всички сили...
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Вежен***, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Хотел Мистрал
Супер място. Услужливи усмихнати хора и дават колелета, максимално се изкефихме
1
Николай написа ревю за Къща за гости Колев
До днес всичко бе разкошно... докато не ни оставиха без топла вода. Няма как да се измием от пясъка и солтта. Обадих им се да ги информирам за проблема, за да ми кажат че това никога не се е случвало и ще пратят човек да оправи проблема. Уви лягаме си некъпани със пясък и в задниците, защото някой нехае за гостите си. Пък и нали мина август и явно изкараните пари са достатъчно за да угаждат на още туристи. Съжалявам че нямам как да им не платя за тази вечер, понеже от грабо ще си им дадат кинтит
5
Николай написа ревю за Къща за гости Александра
Няма много думи с която да се опише: ПРЕКРАСНО!!!
Собственика е млад, грамотен, ослужлив и го интересува мнението на хората.
Дори ни закара с личната си кола на една атракция до която нямаше как да се приджвижим.
 
Николай получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Николай получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)