Йонко

 
2
Йонко написа ревю за SPA хотел Рич
В никакъв случай хотела не отговаря на 5 звезди! Хигиената не е на ниво, имах проблеми и с климатика. Интериорът е твърде кичозен с много златничко и шаренко, типично в ромски стил. Може би и за това мнозинството от гостите бяха от етноса.
 
Йонко получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Рич*****, защото е лоялен клиент.
 
Йонко получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Spider Park, защото е лоялен клиент.
Йонко написа ревю за Автоцентър Вени
Изключително нехайно ,,обслужване,,.Монтьора погледна мързеливо каза, че гайките са ръждясали и не може да ги отвие и евентуално някой да ги раздвижи и да отида пак. Пълен мързелив некадърник ! Не си давайте излишно парите!
 
Йонко получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Кабрио 64, защото е лоялен клиент.
 
Йонко получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Йонко получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Премиум, защото е лоялен клиент.
 
Йонко получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)