Нина
3
Нина написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Храната е много добра.Спато е добро .Апартамента в който бяхме настанени , беше много мръсен , с много неудобен диван на който трябваше да спи единият човек.Нямаше никакво почистване , само се слагаше тоалетна хартия .Много сме разочаровани , цената е висока а качеството е снижено.
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Турска пекарна Селена, защото е лоялен клиент.
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Турска пекарна Селена, защото е лоялен клиент.
Нина получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио SMD, защото е лоялен клиент.
Нина получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Нина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 1.6кг плато с пилешки крилца на скара и пържени картофки!
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Острова, защото е лоялен клиент.
Нина получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Нина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 1.5кг пълнен шаран за Никулден!
5
Нина написа ревю за Ресторант Чифте Баня
Много приятно , вкусно и на добри цени . С удоволствие ще го посетим отново
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
Нина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
Нина се регистрира в Grabo.bg.