Красимира

 
 
Красимира получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Красимира написа ревю за Ресторант Of Course
Добър ресторант, вкусна храна, големи порции . Бързо и качествено обслужване от сервитьора .
4
Красимира написа ревю за Хотел Рила
Доволни сме от престоя в хотела . СПА - то е малко , ако хотелът е пълен, няма достатъчно места . Закуската е добра, вечерята - също, особено десерта . Цените са нормални, гледката от хотела е чудесна .
 
Красимира получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
4
Красимира написа ревю за Хотел Лион - Боровец
Добър хотел, с добро обслужване и спа център .
 
Красимира получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Красимира получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
5
Красимира написа ревю за Дениз Травел
Доволни сме от екскурзията до Текирдаг от 10.11. до 12.11. Благодарности на екскурзовода Иван и на шофьора на автобуса за професионализма им . Хотелът не е нещо особено, но е на първа линия , до морето и вечер в ресторанта има музика на живо . Става добър купон . За парите си е повече от добър .
Ще ползваме услугите на фирмата отново, ако си харесаме дестинация .
 
Красимира получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
2
Красимира написа ревю за Семеен хотел Релакс
Не останахме много доволни , подведохме се по добрите оценки . Ясно , че цената не е висока, но все пак ... Около хотела само строежи и кал , далече от центъра закуската и вечерята - еднообразни / закуската - чисто студени яйца на очи и колбаси, пържени филийки - без яйца и т. н. /. Никакви мерки срещу Ковид , малко СПА , ако хотелът е пълен , не можеш да се добереш до него, никаква градинка или дори 1 пейка около хотела... Доброто - хотелът беше топъл и чист.
5
Красимира написа ревю за УЦ Мария Луиза
Добър преподавател по английски език, обучаващ според индивидуалните нужди .
 
Красимира получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от УЦ Мария Луиза, защото е лоялен клиент.
5
Красимира написа ревю за Хотелски комплекс Casa Karina
Бяхме в хотела и останахме очаровани от всичко което предлагат !
 
Красимира получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Casa Karina****, защото е лоялен клиент.
 
Красимира получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Красимира получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Красимира написа ревю за Skyline Bar & Dinner
Доволни сме от храната, която беше в огромно количество и добре приготвена, а също от обстановката и от обслужването.
Красимира написа ревю за ТО Поход
Екскурзията до Кръстова гора въобще не се проведе по тяхна вина - счупил им се автобуса и нямали друг.И това ни го съобщиха 30 минути преди отпътуване.Стояхме пред ст." В. Левски" и ги чакахме с часове, но никой от въпросната фирма не благоволи да се появи и да даде обяснения, само звъняха по телефоните и то не на всички.А имаше хора отдалече - от Видин, Варна ,Перник, специално пътували за ексурзията.Никой не се поинтересува къде ще преспят, как ще се върнат.И това не им било за пръв път.
2
Красимира написа ревю за Д-р Георги Вълков
Посетих д-р Вълков на 2 април.Прегледът и посоченият масаж бяха според посоченото време, но особен ефект за проблемите си не усетих.Освен това
още в началото на масажа усетих силна болка в ребрата, която и днес четири дни след посещението не ми е преминала.Докторътне обърна вни- мание на проблема.
 
Красимира получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)