Весела

 
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Арлен, защото е лоялен клиент.
1
Весела написа ревю за Аквапарк Несебър
Чаках 2 часа на опашка за дюнер, за да може като стигна да ми кажат, че месото е свършило.
Предполага се, че в разгара на август аквапарка е пълен, както и беше, какво значи свършило било месото, ами ще се подготвите.
Да не говорим, че няма нито достатъчно шезлонги, нито рингове за посетителите.
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ХамелеON, защото е лоялен клиент.
5
Весела написа ревю за Varna Beauty Studio
Добро обслужване и от терапията за ламиниране има резултат ☺️
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Varna Beauty Studio, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Весела написа ревю за MiStyle nails & art
Добро обслужване
Ходила съм два пъти и това е резултата :)
 
Весела получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Весела получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)