Марина
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Логопед Дими Илиева, защото е лоялен клиент.
5
Марина написа ревю за ZiZi Art
Прекрасно обслужване. Прекрасни кадри и качество. 🤗Бърза обработка. Момичето беше страхотно и предразполага децата да се чувстват добре. Мястото е уютно и направено красиво. 🙂
5
Марина написа ревю за Боулинг кафе Гранд хотел Пловдив
Добре беше. Децата се забавляваха. Първата част с ДЖ им беше много забавна.
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Фото Видео Елит, защото е лоялен клиент.
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от 1000vizitki.com, защото е лоялен клиент.
1
Марина написа ревю за Beauty Salon Paris
НЕ СЪМ ДОВОЛНА. ГЕЛ ЛАКА ЗАПОЧНА ДА СЕ БЕЛИ НА 3-ТИЯ ДЕН... ОТ ОТНОШЕНИЕТО СЪЩО... НЕ БИХ ПОСЕТИЛА ПАК ТОЗИ САЛОН И ТАЗИ МАНИКЮРИСТКА.
Марина получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
Марина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от N&D Beauty Studio, защото е лоялен клиент.
Марина получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
Марина получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Марина се регистрира в Grabo.bg.
Обсъдихме всичко, което ни притесняваше. Даде ни много ценни съвети.
Бихме посетили отново.