Елена

от Бургас  
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Inspired Art by Katia Jordan
Много старателна и перфектна работа. Страхотен маникюр. Препоръчвам.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Inspired Art by Katia Jordan, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Салон за красота Ади Нов Стил
Много добра работа. Направиха ми страхотна прическа. Държи вече трети ден. Беше релаксиращо и бих повторила отново. Фризьорката е много любезна и разбираща от работата си млада дама.
5
Елена написа ревю за Inspired Art by Katia Jordan
Обслужването беше на ниво. Доволна съм от педикюра. Благодаря.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Inspired Art by Katia Jordan, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Студио за красота Поли
Много добро обслужване. За първи път попадам на маникюристка, която има добро цветоусещане и може да даде адекватен съвет за комбиниране на цветовете.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty by Teodora, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Автоинвест, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Студио за красота Женя
Много съм доволна от масажа. Чувствам се като преродена. Масажистката е много добра не само в ръцете, но и обяснява много ясно коя болка следствие на какво е. Бих посетила отново и някои от другите й масажи.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Женя, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Action Aquapark
Супер беше
2
Елена написа ревю за Замъка "Влюбен във вятъра"
Няма нищо интересно, което да се види. Ужасно мръсно и неподдържано. Само градините са долу-горе добре. Плащат се толкоз пари за вход, а вътре страшна скъпотия, вкл. и тоалетната.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Escape Game Challenge, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оптика Нова, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)