Веселин

от Бургас  
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
3
Веселин написа ревю за Комплекс Форест Нук
Всичко беше на ниво с изключение на камериерките. За 6 дни само първия ден "почистиха", ако изхвърлянето на кошчето се брои за почистване .Така и не намериха време да сменят поне веднъж кърпи и чаршафи, но пък може и такива да са условията....
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център за гуми Ла Пиаца, защото е лоялен клиент.
 
Веселин получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Веселин получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сервиз за компютри Бургас, защото е лоялен клиент.
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Aвтокъща с автомивка ВЕП, защото е лоялен клиент.
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши Ам Ам, защото е лоялен клиент.
 
Веселин получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши АМ АМ, защото е лоялен клиент.
 
Веселин получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Веселин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши Ам Ам, защото е лоялен клиент.
 
Веселин получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Веселин получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)