Диди

 
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ирисова диагностика, защото е лоялен клиент.
4
Диди написа ревю за Естетичен център Skin Lux
Доволна съм от извършената услуга. Момичето беше любезно и обясняваше какво ще прави преди да го приложи върху лицето ми.
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Естетичен център Skin Lux, защото е лоялен клиент.
1
Диди написа ревю за Салон за красота Калея
Не съм доволна от направената кола маска. Имаше доста пропуснати косъмчета. В салона беше мръсно, от кушетката до вратата, където се закачат дрехите, се налага да ходиш бос по мръсен под. Явно това не прави впечатление на козметичката, но прави впечатление на клиентите. Не бих се върнала отново.
 
Диди получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Диди получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
1
Диди написа ревю за Лазерен център Мелани
Не съм доволна от обслужването. Имах ваучер за кола маска на цели крака и на подмишници. Кола маската ми беше направена от младо момиче, което действаше грубо. И ми изгори с гореща кола кожата на подмишниците.
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клийн Комфорт, защото е лоялен клиент.
5
Диди написа ревю за Клийн Комфорт
Доволна съм от извършената услуга по измиване на прозорците. Служителят Теодор беше старателен и учтив.
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клийн Комфорт, защото е лоялен клиент.
 
Диди получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Дон Батон, защото е лоялен клиент.
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Дон Батон, защото е лоялен клиент.
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Д-р Каменарова, защото е лоялен клиент.
1
Диди написа ревю за Къща за гости Рая - с.Кормянско
Не сме доволни от менюто, което ни предложиха. Нямахме избор. Беше еднообразно. Не сме доволни от така наречената конна езда.
 
Диди получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Дон Батон, защото е лоялен клиент.
 
Диди получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон New Angels, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)