Димитър
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
Димитър получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
3
Димитър написа ревю за СПА хотел Романтика**
Липсва асансьор, много слабо налягане на водопровода и много шумен персонал.
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Романтика, защото е лоялен клиент.
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
2
Димитър написа ревю за Автосервиз Бигс
Направих грешка в цолажа на гумите и трябваше да доплатя. Така сумата ми стана по-висока от свободна смяна на гуми. Не ми беше проверена ходовата част на автомобила, но отбив на цена нямаше.
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Естетичен център Skin Lux, защото е лоялен клиент.
Димитър получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Цялостна терапия за лице - за почистване, подхранване, изглаждане и освежаване!
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.